וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחפושות מתגלגלות: אנשי קיבוץ בארי מכינים תחפושות מיוחדות לילדים על כסאות גלגלים

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 8:55

פרוייקט מיוחד שיזמו מתנדבים ומתנדבות מקיבוץ בארי יחד עם הבית הדרומי של עמותת בית הגלגלים בקיבוץ אורים, יוצר פורים חגיגי, שמח ושוויוני גם לילדים עם מוגבלות

במהלך הפרוייקט, בשבועות האחרונים שמעו מתנדבי המיזם מהילדים חניכי הבית הדרומי את החלומות והשאיפות לתחפושת החלומית אותה הם רוצים, התאימו במדויק מידות לתחפושת שנבחרה על פי פרטי כיסא הגלגלים וההליכון של הילד, והדפיסו אותן ב'דפוס בארי' שחזר לפעילות.

"התחפושת שהכינו לי הייתה ממש יפה, מאוד שמחתי והתרגשתי לקבל אותה, בפורים אני מתכנן לחלק גלידות לחברים בבית הספר" סיפר אריאל בן ה-9 שהתחפש לאוטו גלידה, ומתמודד עם מחלה נדירה.

"זה ממש מגניב להוסיף גם את כיסא הגלגלים לתחפושת של פורים. התוצר הסופי יצא ממש טוב ואני מבסוט שהתחפושת מגניבה ממש" התרגש עדי בן 17.5 שהתחפש לפיראט, ושמתמודד עם דושן.

"תחפושות הן דרך נהדרת לילדים עם צרכים מיוחדים להתחבר לעולם הדמיון ולשכוח לרגע מהקשיים. אומרת מירית, אמא של עמית בת ה-14 המתמודדת עם נכות פיזית ולקות שמיעה, שהתחפשה לנסיכה בכרכרה.

זו השנה השלישית של מיזם 'תחפושות מתגלגלות', המתקיים השנה בצל המלחמה. לצד אתגרי התקופה ולמרות הכל, מתנדבי קיבוץ בארי לא הסכימו לוותר גם השנה על המיזם המרגש. הקיבוץ מלווה את הבית הדרומי כבר שנים ארוכות במגוון פרויקטים ותמיכות, והשנה החליט הקיבוץ להרחיב את המיזם גם לחניכי הבית הצפוני של בית הגלגלים.

'דוכן הממתקים של תהילה' - מתנדבי קיבוץ בארי עם ילדי בית הגלגלים. באדיבות המצולמים
'דוכן הממתקים של תהילה' - מתנדבי קיבוץ בארי עם ילדי בית הגלגלים/באדיבות המצולמים
'זה ממש מגניב להוסיף גם את כיסא הגלגלים לתחפושת של פורים' - התרגש עדי בן 17.5. באדיבות המצולמים
'זה ממש מגניב להוסיף גם את כיסא הגלגלים לתחפושת של פורים' - התרגש עדי בן 17.5/באדיבות המצולמים

הבית הדרומי הוא אחד מששת בתי עמותת בית הגלגלים הפרוסים ברחבי הארץ, המסייעים ומהווים בית שני למאות בני נוער ובוגרים עם מוגבלות פיזית. בפרויקטים השונים של בית הגלגלים העמותה פועלת לשילוב אנשים עם מוגבלות בחברה, וכך גם במיזם 'תחפושות מתגלגלות', שמאפשר לילדים ובני נוער עם מוגבלות לחגוג את חג הפורים כמו כולם, ולשים את המגבלה בקדמת הבמה כמקור לגאווה.

מנכ"ל עמותת בית הגלגלים אביב שפיגלמן: "זה לא מובן מאליו עבורנו בבית הגלגלים ששיתוף הפעולה הזה מתקיים גם השנה. לצמוח יחד מתוך הכאב הנורא הזה אל שמחת החג עבור הילדים- זו אצילות של ממש והיא מרגשת אותנו ואת החניכים והחניכות בבית הגלגלים מאוד".

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
'בפורים אני מתכנן לחלק גלידות לחברים בבית הספר' סיפר אריאל בן ה-9 שהתחפש לאוטו גלידה. באדיבות המצולמים
'בפורים אני מתכנן לחלק גלידות לחברים בבית הספר' סיפר אריאל בן ה-9 שהתחפש לאוטו גלידה/באדיבות המצולמים
עמית בת ה-14 התחפשה לנסיכה בכרכרה. באדיבות המצולמים
עמית בת ה-14 התחפשה לנסיכה בכרכרה/באדיבות המצולמים
  • עוד באותו נושא:
  • פורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully