וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחדות נוסח בת-ים: מפלגות הימין והשמאל הביעו תמיכה בצביקה ברוט

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 12:38

ראש העיר בת-ים צביקה ברוט, המתמודד ברשימה עצמאית, זוכה לתמיכת רוב המפלגות בכנסת, בהן גם הליכוד, יש עתיד, כחול לבן, ש"ס, תקווה חדשה, העבודה וישראל ביתנו. "נקים קואליציה רחבה עם הבסיס המשותף של נקיון כפיים, שקיפות, ועבודה מקצועית עם כל המגזרים"

בזמן שהמפלגות הגדולות רבות ביניהן בכנסת, דווקא בבחירות המקומיות הן מצליחות לשתף פעולה. בבת-ים הצליח ראש העיר צביקה ברוט, המתמודד הפעם ברשימה עצמאית, לזכות בתמיכה נרחבת מרוב המפלגות הציוניות בכנסת. מדובר בתמיכה של ימין ושמאל, חילוניים ודתיים, לצד ותיקים ומפלגות של עולים.

כך, למשל, הודיעו גם הליכוד וגם יש עתיד כי יתמכו בברוט בהתמודדות לראשות העיר. לצידן גם ש"ס חתמה עם ברוט על הסכם תמיכה כבר לפני כמעט שנה, וכך גם נציגי כחול-לבן של בני גנץ וישראל ביתנו של אביגדור ליברמן. לאחרונה הצטרפה גם מפלגת העבודה, לאחר שמשכה את תמיכתה מנציגת מרצ במועצת העיר, והעבירה את תמיכתה לברוט.

יש לציין כי חלק מהמפלגות צרפו את תמיכתן לראשות העיר בעקבות החיבורים שביצע ברוט בעיר. מדובר בעיקר בהסכם עם אלי יריב, ממלא מקומו של ברוט המתמודד מטעם תקווה חדשה ברשימה משותפת עם יש עתיד. בזמן שהן תומכות בו למועצה, הביע יריב את תמיכתו בברוט לראשות העיר בפתק הצהוב.

צביקה ברוט ראש העיר בת ים. צילום: פרטי, אתר רשמי
צביקה ברוט ראש העיר בת ים/אתר רשמי, צילום: פרטי

"הכוונה היא להקים קואליציה רחבה, בדיוק כפי שנעשה קדנציה הנוכחית בבת-ים" אומרים שם, "יש הרבה יותר נושאים משותפים שמסכימים עליהם, מאשר מחלוקות שלא מסכימים לגביהן. הבסיס לשיתוף הפעולה יהיה קודם כל ניקיון כפיים ושקיפות, ערכים של ליברליות לצד שמירה על המסורת. ברוט יודע לגשר בין מגזרים וזה יוצר אחדות רחבה בעיר, ובעיקר יכולת לחיות יחד ללא מלחמות ותוך כבוד הדדי בין כל המגזרים".

נושא נוסף שכל המפלגות הסכימו עליו הוא המשך עבודה עם צוותים מקצועיים בדרג הניהולי, וללא מינויים פוליטיים, כפי שהנהיג ברוט גם בקדנציה שתסתיים השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully