וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות היסטוריות במעלה אדומים: המירוץ צמוד בין שלומי ירוחם וגיא יפרח

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 16:34

מעלה אדומים מעלה הילוך לקראת הבחירות - 32 שנים תחת שלטונו של ראש העיר המיתולוגי בני כשריאל, תושבי מעלה אדומים הולכים לקלפי לבחור ראש עיר חדש. המירוץ לראשות צמוד ומפתיע

תושבי מעלה אדומים הולכים לעשות היסטוריה בבחירות 2024. אחרי פרישתו של בני כשריאל, ראש העיר המיתולוגי, תושבי העיר יצאו לבחור בין שלומי ירוחם או גיא יפרח, אחד מהם יהיה ראש העיר הבא של מעלה אדומים.

מי שחשב שיש מועמד אחד מוביל, מגלה על פי הסקרים שהתושבים לוקחים הפעם את הבחירות ברצינות ונראה כי הם מוכנים לעשות שינוי. סקר שנערך על ידי "מאגר מוחות" ב- 13.2.24 במעלה אדומים מצביע על כמעט שוויון בין שני המועמדים - שלומי ירוחם, מועמד עצמאי מרשימת "דרך התושבים", וגיא יפרח שעומד בראש רשימת "לב".

הפער ביניהם בסקר עומד אחוזים בודדים ובמטות הבחירות של המועמדים מבינים שההכרעה תהיה רק ביום הבחירות - מי שיוכל להמריץ ולהוציא כמה שיותר תושבים לקלפי, ינצח ויוביל את העיר.

הסקרנות לגבי זהות המנצח מרתקת לא רק את תושבי העיר, אלא גם בערים הסובבות את מעלה אדומים ובמסדרונות הכנסת. ניצחון של שלומי ירוחם, יסמל תפנית בהיסטוריה של העיר. אם גיא יפרח הוא זה שינצח, בני כשריאל יוכל לסמן וי קטן לפני פרישתו ולהמשיך את המורשת הארוכה שלו.

איך זה יסתיים? רק תושבי מעלה אדומים יודעים את התשובה.

שני המתמודדים על ראשות העיר מעלה אדומים - שלומי ירוחם וגיא יפרח. צילום: ליאור משה וניר סלקמן, אתר רשמי
שני המתמודדים על ראשות העיר מעלה אדומים - שלומי ירוחם וגיא יפרח/אתר רשמי, צילום: ליאור משה וניר סלקמן

הסקר נערך עבור שלומי ירוחם, בין התאריכים 08-13.02.2024 בקרב מדגם אקראי הסתברותי של 511 משיבים, המהווה מדגם של כלל תושבי העיר. טעות הדגימה ביחס לאומדנים השונים היא פלוס/מינוס 4.4% ברמת ביטחון של 95%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully