וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינוי כיוון באשדוד: ש"ס הודיעה על תמיכה בראש העיר יחיאל לסרי

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 12:25

בש"ס החליטו להמשיך את שיתוף הפעולה עם יחיאל לסרי וחתמו על הסכם תמיכה "למען האחדות, השלום והעיר אשדוד". ברק סרי מי שהיה האיש הקרוב של דרעי, הסיר את מועמדותו אחרי שלא זכה לקבל את אמונו

ש"ס בחרה לסרי באשדוד: רגע לפני סיומה של אחת ממערכות הבחירות המתוחות ביותר שנרשמו באשדוד, הודיעה סיעת ש"ס על תמיכה בראש העיר המכהן. מועמדה לראשות העיר, אבי אמסלם, שזכה ל-10 אחוזים בסקרים, הסיר את מועמדותו. החיבור מקרב את ראש העיר אשדוד לקדנציה רביעית, אחרי שסקר שנערך בעיר על ידי דיירקט פולס העניק לו 44 אחוזים כבר בסיבוב הראשון ללא ש"ס.

מערכת הבחירות באשדוד התנהלה אמנם באופן מנומנם ברחובות העיר בשל "חרבות ברזל", אך ברשתות התמונה הייתה שונה לחלוטין. ריבוי המתמודדים לראשות העיר הוביל למתיחות אדירה, תלישה והשחתה של שלטים והתקפות הדדיות בין המועמדים עד שלרגע נדמה היה שחלקם שכחו את המלחמה המתחוללת בחוץ.

אריה דרעי תומך ביחיאל לסרי לראשות העיר אשדוד. באדיבות המצולמים
אריה דרעי תומך ביחיאל לסרי לראשות העיר אשדוד/באדיבות המצולמים

המהלך הפוליטי של לסרי מוביל אותו לקדנציה נוספת

בשבוע האחרון החל להתבהר המירוץ לראשות עם פרישתו של ברק סרי, מי שהיה האיש הקרוב לדרעי אך לא קיבל את תמיכתו. לאחר פרישתו, חתם סרי הסכם תמיכה עם שמעון כצנלסון, מועמד אחר לראשות העיר. כעת, הוריד גם אמסלם את מועמדותו לראשות העיר, ובמרוץ נשארו חמישה: ראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי, הלן גלבר, שמעון כצנלסון, אלי לחמני ואלי נכט.

בסביבתו של לסרי מספרים כי המהלך הפוליטי העדין נרקם מתוך אמון וכבוד הדדי עם ש"ס והיו"ר דרעי, כפי שהיה בין הצדדים לאורך השנים "והוא מסמל את הצורך באחדות בעת הזו, שבה הציבור באשדוד זקוק להנהגה אחראית ומנוסה, מחברת וכזו השמה את כלל התושבים במרכז העשייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully