וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו דור מצוין: התמיכה של אביב גפן בראש העיר בת-ים

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 11:56

אביב גפן פרסם סטורי המביע תמיכה בצביקה ברוט לקראת הבחירות, שיתקיימו בימים הקרובים. "הוא אדם מוסרי של מתינות ומקצועיות - ומחבר בין כל קצוות הקשת הפוליטית" אמר הזמר, על מי שצפוי לפי הסקרים להיבחר בשבוע הבא, לקדנציה שניה בראשות העיר בת-ים

צביקה ברוט עם אביב גפן ונינט טייב פסטיבל תרבות בבת ים. פרטי, אתר רשמי
צביקה ברוט עם אביב גפן ונינט טייב פסטיבל תרבות בבת ים/אתר רשמי, פרטי

תמיכה לא שגרתית קיבל אתמול ראש העיר בת-ים, צביקה ברוט, המתמודד בימים אלה על קדנציה נוספת. הזמר אביב גפן פרסם באינסטגרם שלו תמונה של ברוט, וכתב כי "מאחל לחברי צביקה ברוט להמשיך לכהן כראש העיר של בת-ים. הוא עושה עבודה מדהימה". גפן אמר עוד כי "צביקה הוא אדם של מתינות, נגד קיצוניות וכפיה, שמשלב מקצועיות ואנושיות כלפי כל אדם".

ברוט, אשר זוכה לפופולאריות גבוהה מאד ולתמיכת רוב המפלגות בהן הליכוד, יש עתיד, כחול לבן, ש"ס, העבודה וישראל ביתנו, בין היתר בעקבות מלחמתו נגד השחיתות הציבורית ובעד ניהול מקצועי ושקיפות ועל רקע מהפכות שביצע בשורת נושאים בעיר, אחד מהם הוא תחום התרבות, עם שלושה פסטיבלים חדשים שהפכו למסורת שנתית בבת-ים: פסטיבל המזרקות על הים, פסטיבל אהבה על החוף, ופסטיבל הבירה השנתי.

בקיץ האחרון היה גם אביב גפן בין האמנים שהופיעו בבת-ים, ובמהלך ההופעה אמר הזמר בהתרגשות לקהל כי "אני חייב להגיד לכם שיש לכם ראש עיר מדהים בעיני. אמיתי לגמרי. גילוי נאות, הוא חבר שלי, וכשאבא שלי נפטר הוא היה הראשון להגיע אלי הביתה, וישב איתי שעות ודיבר איתי וניחם אותי. הוא אדם עדין, אדם מוסרי, ואדם שמתחבר לכולם מכל קצוות הקשת הפוליטית, גם פה בבת-ים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully