וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהטיק לטוק לקלפי ובחזרה - כך תפסיד ברביבאי את תל אביב

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 17:03

כל חמש שנים, מועמדי סלב, מנחיתים את עצמם על התושבים רגע לפני הבחירות, לרוב זה מסתיים בלייקים בפיסבוק ופרישה אחרי הבחירות

הבחירות המקומיות לא מעניינות את הציבור הרחב, אבל קבע המחוקק והן יתקיימו ב 27.2.24, יום שבתון, למי שמחפש נקודת אור במציאות שלנו. בגלגול הקודם של הבחירות בחודש אוקטובר, תל אביב הייתה על מפת ההימורים בה יכול היה להתקיים חילופי שלטון בקרב הערים הגדולות והמשפיעות בישראל, כעת רק חיפה נותרה שם.

אורנה ברביבאי ממש נחתה על תל אביב, כמו פיל בחנות חרסינה, כמעט אף תושב לא ידע שהיא בכלל תושבת העיר עד שהכריזה שהיא רוצה להיות ראש העיר. אחרי סיום הקרירה הפוליטית בכנסת, הכסא בקומה ה- 12 בעיריית תל אביב יפו, נראה כמו יעד ששווה להסתער עליו.

רבע מתושבי העיר רוצים כל מערכת בחירות להחליף את חולדאי, שנמצא כבר 25 שנים על כסא ראש העיר, חיכו רק למועמד\ת ראוי שיוביל אותם, הקולות האלה נחתו אצל אצלה. אחת הבעיות הגדולות עם מועמדי סלב שנוחתים על העיר כמה חודשיים לפני בחירות שאין להם משהו בסיסי, תושבים שתומכים בהם. הרי, לרובם אין ניסיון כחברי מועצה, כאלו שנלחמו מספסלי האופוזיציה ומכירים את השלטון המקומי על שלל מורכבויותיו.

הם נוחתים מבחוץ, במסלול סלב רוצים לכבוש את לב התושבים, לפעמים זה מצליח.

בחירות בתל אביב. וואלה!, מערכת וואלה
בחירות בתל אביב/מערכת וואלה, וואלה!

מועמדי סלב מחפשים מצביעים

כמו ברביבאי, יש עוד כמה מועמדים שהגיעו מאולפני הטלוויזיה, הצבא, הפוליטיקה הארצית ומנסים את מזלם בקמפיין בחירות שמנסה למכור אותם כמוצר מדף. השאלה הגדולה היא כמה מהם יישארו כחברי מועצה אם יפסידו בבחירות.

הקמפיין של ברביבאי, חודש לפני מספר שבועות, בבניין משרדים הייטקסטי תל אביבי, בו נשכרו כמה חדרים, במה שנראה כמו סטארט אפ מוניציפלי המחפש משקיע. היכולות והניסיון הפיקודי והניהולי של ברבאי עומדים לזכותה, הבעיה הכמעט מרכזית איתה היא מתמודדת, רוב תושבי תל אביב, לא מקשר אותה לעיר.

כמיטב הקמפיינים של יש עתיד, הם נראים מיליון דולר, ג'קט גינס משופשף החליף את מקטורן הבד, המסר, אני משלכם, באתי לעבוד, עכשיו צריך רק מצביעים. בימים של מלחמה וחוסר ודאות, לא ברור כמה תל אביבים בכלל ילכו לקלפי. ברביבאי חייבת לסמוך על מתנגדי חולדאי, שישנאו אותו ממש ביום הבחירות, כדי לשים את הפתק שלה בקלפי.

האם אחרי 25 שנה, מגיע לתל אביב מנהיגות חדשה ורעננה? כנראה שהתשובה היא כן. אצל האחות הרחוקה, חולון, המצב כמעט דומה, גם שם כסא ראש העיר לא התחלף ב-30 השנים האחרונות, אבל שני מועמדים צעירים ונמרצים, כאלה שצמחו מספסלי האופוזיציה הולכים לעשות שם מהפך.

בתל אביב, רק חיכו למועמד ראוי, אולי בעוד חמש שנים הוא או היא יגיעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully