וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול זיכרון: מיזם פודקאסטים שמשמיע ומנציח את הנופלים מירושלים

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 8:13

עיריית ירושלים בשיתוף עמותת 'חלל בלב' מאפשרים לראשונה הצצה לסיפורם של הנופלים במלחמת חרבות ברזל באמצעות מיזם פודקאסט ייחודי

בכדי להנציח את הנופלים הירושלמים אשר נפלו במלחמת חרבות ברזל עיריית ירושלים יצאה לדרך במיזם חדשני ומרגש, במסגרתו יוקלטו סדרת פודקאסטים ייחודיים בשם "קול הזיכרון", בהם משפחות של נופלים ירושלמים במלחמת חרבות ברזל מספרות על יקיריהם.

בכל פרק, משפחה מגיעה לאולפן מיוחד, מקליטה את הפודקאסט ומצטלמת אליו, ומשתפת את סיפור חייו, את החלומות שהיו לו ואת הקושי עם ההתמודדות בנפילתו. בסיום ההקלטה, המשפחה מקבלת תמונה ייחודית מזכוכית של יקיריה להנצחת הנופל.

כל פרק בפודקאסט מוקדש לחלל ומביא את סיפור חייו ונפילתו מפי בני משפחתו מדרגת קירבה ראשונה. במלחמת 'חרבות ברזל' יש מי שנפלו בקרב, יש את אלו שחגגו את החיים, ויש את מי שהתעוררו בביתם לזוועות, רק בשל היותם חלק מהעם והמדינה הזו.

הלוויתו של גבריאל שני שנפל ברצועת עזה, הר הרצל, ירושלים. 31 בינואר 2024. יונתן זינדל, פלאש 90
הלוויתו של גבריאל שני שנפל ברצועת עזה, הר הרצל, ירושלים. 31 בינואר 2024/פלאש 90, יונתן זינדל

עיריית ירושלים, באמצעות מרכז החדשנות העירוני החליטו להעמיד לרשות המשפחות של הנופלים והנופלות, חיילים ואזרחים, את אולפן ההקלטות שלהם כדי לחקוק בנצח את הסיפור של יקיריהם. המשפחות שיוצאות מהאולפן מספרות שבשבילן השיתוף הוא כמו טיפול פסיכולוגי שמאפשר להן לפרוק ולשתף ובעיקר להשמיע לעולם את סיפורו של הנופל או הנופלת.

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully