וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוץ אור יהודה למען השבת החטופים

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 12:55

אורית מאיר, אמו של אלמוג מאיר ג'אן החטוף,תושבת אור יהודה הזניקה את המקצה ל-5 ק"מ ואמרה בהתרגשות: "עשו הכול כדי להחזיר אותם". ראש העיר, ליאת שוחט: "אירוע ספורטיבי חשוב כל כך"

מרוץ אור יהודה המסורתי שמתקיים מדי שנה זו השנה ה-12 נערך ביום שישי האחרון באור יהודה בהשתתפות מאות רצים.

המרוץ התקיים השנה בסימן השבת החטופים משבי חמאס. אורית מאיר, אמו של אלמוג מאיר ג'אן שנמצא בשבי למעלה מ-4 חודשים, הזניקה את המקצה ל-5 קילומטר וזכתה למחיאות כפיים מרגשות מקהל הרצים שהתרגש יחד עימה. אורית אמרה על פודיום ההזנקה: "אני רוצה את אלמוג ויתר החטופים בבית. תעשו הכול להחזיר אותם".

ראש העיר, ליאת שוחט: "זהו יום חג לעיר שלנו וזו גאווה לחגוג אירוע ספורטיבי חשוב כל כך. הלוואי והחטופים יהיו כאן בשנה הבאה לרוץ איתנו".

מירוץ אור יהודה למען השבת החטופים. צילום: סטודיו ישראל, אתר רשמי
מירוץ אור יהודה למען השבת החטופים/אתר רשמי, צילום: סטודיו ישראל

בהמשך, התקיים מקצה עממי מיוחד ל-2 ק"מ לזכרה של לוחמת מג"ב הדר כהן ז"ל, שנפלה בשער שכם לפני 8 שנים. במקצה הזה השתתפו מאות תושבים ותלמידים שרצו יחד עם משפחתה של הדר, ההורים עופר וסיגל, וכן חיילות פלוגת הדר הקרויה על שמה.

רגע מרגש נוסף התקיים עם הזנקתו של המקצה ל-300 מטר עבור משפחות עם צרכים מיוחדים. בטקס הסיום הפריחו המשתתפים בלונים צהובים שנושאים תפילה לחזרתם של השבויים.

במקצה ל-10 ק"מ זכתה במקום הראשון נועה ברקמן עם זמן 35:44 דקות. מנטאמר ביקאיה ונעמי בן דוד סיימו אחריה. במקצה המקביל לגברים, אבבה דגו סיים בזמן של 31:34.00 דקות והקדים את שחר עגור וניר ישר.

במקצה ל-5 ק"מ ארבל הנזל סיים ראשון עם 15:23.43 דקות, כל זאת לפני דביר תובל וטשאגר קאסה. אצל הנשים, אורלי ברהנה ראשונה והקדימה את ליהי קאופמן וליהיא שטינפלד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully