וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל המלחמה: מתן דיל המועמד לראשות רחובות עם תוכנית מיגון פורצת דרך

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 14:40

המלחמה המתמשכת מעזה מציבה עשרות אלפי תושבים בישראל ללא מיגון ראוי. כדי לסייע לתושבי רחובות, הגה המועמד לראשות העיר, תוכנית הגנה עבור כל משפחה הזקוקה לכך

המועמד לראשות העיר רחובות, עו"ד מתן דיל, חשף השבוע את תכנית המיגון והבטחון שהוא מייעד לעיר רחובות במטרה להפוך אותה לעיר הממוגנת בישראל, תכנית אשר מטפלת באופן יסודי ב-5 תחומים מרכזיים, ובראשה רעיון פורץ דרך בתחום המיגון הפרטי - כעת כל תושב יוכל להגיע לממ"ד משלו, כאשר שלב התכנון המייגע, הכרוך בבירוקרטיה ובהתקשרות עם בעלי מקצוע, יעבור לאחריות העירייה. "התכנון עלינו - הממ"ד שלך!"

במהלך פורץ דרך, מתכוון דיל להפוך את התהליך לפשוט ונגיש לכל תושב באמצעות העברת הנטל והיוזמה מהאזרח לעירייה, אשר תפעל באופן יזום לקידום תכניות והוצאת היתרי בניה עבור ממ"דים באמצעות אדריכלים שיתקשרו עמה. תוקם מנהלת ייעודית שתוקצה לטפל אך ורק בבקשות היתר בהליך מקוצר לתוספת ממ"דים.

במסגרת תכניתו המפורטת למען התושב בנושא המיגון הפרטי, לצד טיפול בנושאים כגון מיגון ציבורי ומיגון המונים (למקרה של מלחמה רב זירתית), מיגון מוסדות החינוך, העצמת כיתות הכוננות ומענה הולם וראוי למשרתי המילואים ובני משפחותיהם.

מתן דיל: "ברמה העירונית, עלינו להיערך עם תכניות מעשיות לתרחישי קיצון, לצד השאיפה והתקווה כי לא נזדקק לתכניות אלו לעולם. את תכנית המיגון והבטחון כתבתי עם טובי המומחים בתחום ואני מזמין את כל מי שהנושא קרוב לליבו, להעמיק ולקרוא אותה בהרחבה באתר."

הבית שנפגע מרקטה ברחובות, 13 באוקטובר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הבית שנפגע מרקטה ברחובות, 13 באוקטובר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מתן דיל, מועמד לראשות העיר רחובות. צילום: ראובן קפוצ'ינסקי, עיבוד תמונה
מתן דיל, מועמד לראשות העיר רחובות/עיבוד תמונה, צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully