וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד לראשות העיר פרסם בפייסבוק שהיה במילואים, בצה"ל לא מכירים את הפרטים

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 13:38

תעלומה סביב שירות המילואים של מועמד מפלגת העבודה וכחול לבן בקריית גת. יום אחרי הטבח הנורא העלה תמונה עם מדי צה"ל וכתב "אני יוצא לנקום את דם הבנים והבנות". אך גורמים בצה"ל טוענים כי זומן למילואים רק בשנת 2014

עו"ד יקיר שינדלר מתמודד על ראשות העיר קריית גת ברשימת 'הביצועיסיטים' המאוחדת למפלגת העבודה בראשות מירב מיכאלי וכחול לבן בראשות בני גנץ, כך על פי נתוני משרד הפנים.

בתאריך 8.10, יום אחרי הטבח הנורא, פרסם פוסט בפייסבוק עם תמונה שלו במדי צה"ל ומה שנראה כמו רצועה של רובה ובה כתב - "אני יוצא להגן על הבית שלי, על הבית שלנו, לנקום את דם הבנות והבנים, ההורים, הסבים והסבתות שלנו, ואני מבטיח לכם. שלא נרפה מהמפלצות שעוללו זאת עד שנשמיד אותן, עד שהמשימה תושלם, עד שננצח!"

הפוסט הפך להיות ויראלי וזכה במאות תגובות מחזקות, בימים בהם כל עם ישראל חיפש גיבורים להיאחז בהם במלחמה כנגד הטרוריסטים. שינדלר העלה עוד מספר פרסומים עם מדי צה"ל בהם ציין כי חזר לבית למקלחת טובה וזמן עם האישה, ובסוף נובמבר הודיע שסיים את שירות המילואים שלו.

בישיבת מועצת העיר קריית גת, נחשף כי שינדלר פנה לקבל הנחות והטבות למשרת מילואים ונענה בשלילה. אבירם דהרי, ראש העיר קריית גת, טען כי שינדלר כלל לא נמצא ברשימות שהעביר משרד הביטחון על משרתי המילואים במלחמת חרבות ברזל, "אתה אומר שהיית במילואים ולא מופיע ברשימות של משרד הביטחון, לא יודע איפה היית. מבחינת הצבא, לא היית במילואים".

מבדיקת וואלה! עם גורמים בצה"ל עולה כי האיש זומן לשירות מילואים רק בשנת 2014.

עימות בין יקיר שינדלר לראש העיר אבירם דהרי במועצת בעיר קריית גת

מתוך הפייסבוק של יקיר שינדלר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מתוך הפייסבוק של יקיר שינדלר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המועמד לראשות העיר מסרב להתראיין

בעקבות פניית וואלה! לראיין את המועמד לראשות העיר ולשמוע על שירותו הצבאי במילואים, התקבל סירוב. ועורך דינו מיכאל רביבו, שלח מכתב בו כתב בן היתר "מרשי משרת פעיל במילואים ואף התנדב למילואים במלחמת חרבות ברזל שכן חצה את גיל 40".

תגובת יקיר שינדלר, כפי שנמסרה על ידי אחיו ויועצו רועי שינדלר - "מדובר בטענות מיותרות ומנותקות של יריבים פוליטיים שיודעים שאני הוא המועמד המוביל בכל הסקרים.
בכל שבוע מאשימים או מעלילים עליי או על חברי הביצועיסטים משהו חדש, אנחנו מתכוונים להמשיך ולהתרכז בקמפיין שלנו, אנו קרובים מאוד לשינוי ולהחלפת ראש העיר.
מעבר לזה, מדובר בנושא שמצוי בטיפול משפטי ועל כן אינני יכול להוסיף דבר בנושא. הציבור יודע היטב מי אני ומה הוא טיב תרומתי ומחויבותי למדינת ישראל."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully