וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזם הנשים 'אור ללביאות' מנס ציונה: מסייע למאות נשות מילואימניקים

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 12:40

ארבע אמהות מנס ציונה רתמו קהילה שלמה לסייע ולתמוך במשפחות אנשי המילואים. קרין לאופר מיוזמות הפרויקט, "יש לנו קהילה מדהימה בנס ציונה והפרויקט עוזר לחבר בין מי שצריכה לבין מי שרוצה להתנדב"

הפרויקט הוקם ע"י ארבע נשים המתגוררות בנס ציונה ורתם עשרות מתנדבים ומתנדבות לסייע למשפחות המילואים וכוחות הביטחון בפעולות היום-יומיות הפשוטות, כגון בייביסיטר, הסעות ילדים, כביסה, אוכל חם, מארזי עוגות לשבת וכל מענה שמתעורר מהשטח.

קרין לאופר, מיוזמות הפרויקט, אם ל-3 ילדים, מנהלת פרוייקטים ומתפקדת כנציגות שכונת העמק, ובבחירות המוניציפליות הקרובות רצה ברשימת "יחד" של ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר.

"התחלנו את פרויקט 'אור ללביאות' קצת לאחר תחילת המלחמה, מתוך רצון לסייע לנשות המילואימניקים, כוחות הביטחון ומשפחותיהם. הרעיון נולד לאחר שיחה עם אחת מהנשים שבעלה גויס והבנו שיש כאן צורך אמיתי. פתחנו חמ"ל קטן והתחלנו לאסוף מידע על מי מגויס, מתי גויס, כמה ילדים, מה בעיקר ניתן לעזור וכו'. עזרנו לעשרות משפחות, ועד היום אנחנו עוזרות לכל מי שצריכה", מספרת קרין, "יש לנו קהילה מדהימה בשכונה, והפרויקט עוזר לחבר בין מי שצריכה לבין מי שרוצה להתנדב. גם האפשרות לנתינה בעצמה עוזרת למתנדבות כי זו הדרך שלהן לעסוק במשהו לשפר את המצב".

גילה פרנק, מיוזמות הפרויקט, אם ל-2, משתפת: "היה חשוב לנו בתוך הקהילה הקטנה שלנו לתת לנשות המגויסים הרגשה שהן לא לבד. אנחנו לא עושות הרבה, אבל בשבילן החיבוק והמילה הטובה נותנים כוח לעוד כמה ימים לא פשוטים. ההתרגשות ההדדית מכל מפגש איתן שווה הכל. הן באמת לביאות אמיתיות, ומגיע להן ולמשפחותיהן את מלוא התמיכה וההערכה, ואנחנו שמחות להיות שם ולחזק."

ארבע אמהות מנס ציונה גייסו קהילה שלמה למען חיילי המילואים. באדיבות המצולמים
ארבע אמהות מנס ציונה גייסו קהילה שלמה למען חיילי המילואים/באדיבות המצולמים
מיזם הנשים 'אור ללביאות' מנס ציונה. באדיבות המצולמים
מיזם הנשים 'אור ללביאות' מנס ציונה/באדיבות המצולמים

הילה וויש, מיוזמות הפרויקט, אם ל-3 ילדים, משתפת: "אני שמחה וגאה לקחת חלק בפרויקט הנפלא הזה שנותן חיבוק, מחזק ומעצים את הנשים המופלאות האלה קודם כל בזכות עצמן ובזכות העמידה האיתנה שלהן לאורך תקופה כל כך מאתגרת בלשון המעטה. אין פעם שהלב לא מתרחב ומתרגש כל פעם מחדש לפגוש ולראות את ההוקרה ואת השמחה על פניהן."

שירלי גרץ, מיוזמות הפרויקט, אם ל-3 ילדים, מספרת: מתנדבת בפרויקט הנפלא שלנו, בשכונה הקהילתית שלנו, חיזוק וחיבוק ועזרה לנשים גיבורות לא פחות מהמילואימניקים עצמם, אני מרגישה שאנחנו רואות אותן ומעריכות את החוזק והתפקוד היומיומי ואם אפשר לעזור במשהו בכלל זכינו... תשומת הלב שאנחנו משקיעות בהן מחזקת את כולנו!"

  • עוד באותו נושא:
  • נס ציונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully