וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר בחירות בתל אביב יפו: מירוץ צמוד בין רון חולדאי ואורנה ברביבאי

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 9:43

פרסום ראשון בוואלה!: סקר מקיף שנערך על ידי מטה הבחירות של יש עתיד. 27 ימים למועד הבחירות, הקרב על ראשות העיר תל אביב יפו צמוד מאוד בין רון חולדאי לאורנה ברביבאי

אחת ממערכות הבחירות המעניינת בישראל תתקיים בתל אביב שם יוכרע, ככל הנראה בסיבוב ראשון, האם רון חולדאי יסיים את תפקידו אחרי 25 שנים כראש העיר או ימשיך לקדנציה שישית.

הקרב על ראשות העיר תל אביב יתקיים בין שני אנשי צבא וותיקים, תת אלוף (מיל') רון חולדאי והאלופה (מיל') אורנה ברביבאי. מתוך סקר מכון 'מדגם' בראשותו של מנו גבע, שהוזמן על ידי מטה הבחירות של 'יש עתיד', עולה כי בקרב ראש בראש בין השניים, מוביל ראש העיר חולדאי עם 38.5% תמיכה, אחוז מאחוריו, ברביבאי עם 37.7% מהקולות, רבע מתושבי העיר עדיין מתלבטים 24%.

נראה כי תקופת המלחמה העלתה את גוש המתנגדים לחולדאי, מעל מחצית מתושבי העיר חושבים כי כהונה של 25 שנה זה יותר מדי. מעל 60% מהתושבים חושבים כי בעת הזו נדרשת הנהגה חדשה לעיר

עוד עולה מנתוני הסקר כי 58% מתושבי העיר מתכוונים לצאת להצביע ביום הבחירות. הסקר צופה כי סייעת 'יש עתיד והתל אביבים' עומדת להיות הגדולה במועצה עם 23.8% מהקולות, תל אביב 1 בראשות רון חולדאי ואסף זמיר 20.5%, תקווה חדשה בראשות יובל צלנר 4.3%, חוזה חדש - סיעת המחאה עם 5.3%.

בסקר מעריב שנערך בחודש ספטמבר, הוביל ראש העיר חולדאי עם 29% וברביבאי עם 22% אז היו במירוץ עוד מספר מועמדים ושיעור המתלבטים עמד על 39%.

בחירות בתל אביב. צילום: אילן בשור וגיא יחיאלי, אתר רשמי
בחירות בתל אביב/אתר רשמי, צילום: אילן בשור וגיא יחיאלי

הסקר נערך על ידי מכון מדגם בראשות מנו גבע בין התאריכים 12-17.12.23
בקרב 700 תושבי תל אביב יפו
טעות דגימה - 3.8%

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully