וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר מכון סמית: 'הגברת הראשונה' של נתניה בדרך לניצחון סוחף

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 10:41

ראש העיר נתניה ממשיכה להתחזק, בסקר שנערך על יד מכון סמית בתחילת ינואר עולה כי 65% מהתושבים ציינו כי עיריית נתניה תפקדה טוב מאוד במהלך המלחמה

על פי ניתוח תוצאות הסקר מסתמן כי ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר מנצחת בסיבוב הראשון בבחירות לראשות העירעם 57% מהקולות בקרב בעלי הדעה.

עוד עולה מהממצאים כי אף אחד מהמועמדים לא מאיים על מעמדה של פיירברג איכר וקיבלו אחוזים נמוכים ובפער ניכר- אבי סלמה עם 21% (ירידה של 2% לעומת הסקר שערך סמית בספטמבר 23), טלי מולנר (15%), אהרון אורגד (4%) ואפרים בולמש (3%).

65% מהתושבים ציינו כי עיריית נתניה תפקדה טוב מאוד במהלך המלחמה כאשר קלטה למעלה מ-5000 מפונים מיישובי הדרום והצפון. 4% השיבו לא טוב ו-31% לא ידעו להשיב.

עם קולות המתלבטים, פיירברג איכר מנצחת עם 45% מקולות המשיבים, סלמה 16%, מולנר 11%, אורגד 3%, בולמש 3% ו-22% לא החליטו עדיין.

65% מהנדגמים השיבו כי לדעתם מרים פיירברג איכר תנצח את הבחירות, 5% בלבד השיבו אבי סלמה, 2% טלי מולנר, 1% אהרון אורגד, 1% אפרים בולמש, ו-26% השיבו שלא ברור מי ינצח.

בקרב הנשאלים שהשיבו כי בכוונתם להצביע לאבי סלמה לראשות העיר, 24% בלבד העריכו כי ינצח, לעומת 48% ממצביעי סלמה שהעריכו כי מרים פיירברג איכר תנצח.

בקרב הנשאלים שהשיבו כי בכוונתם להצביע לטלי מולנר, 49% העריכו כי מרים פיירברג איכר תנצח את הבחירות, לעומת 14% בלבד שהעריכו כי מולנר תנצח.

בקרב הנשאלים שהשיבו כי בכוונתם להצביע למרים פיירברג איכר, 87% העריכו כי פיירברג איכר תנצח את הבחירות, ו-9% לא ידעו להשיב על השאלה.

סלפי עם הגברת הראשונה של נתניה. פרטי, אתר רשמי
סלפי עם הגברת הראשונה של נתניה/אתר רשמי, פרטי

מכון סמית בהובלת רפי סמית ערך בין התאריכים ה-3-4 בינואר סקר טלפוני בקרב 600 איש המהווים מדגם מייצג של בעלי זכות ההצבעה בנתניה בגילאי 17 ומעלה. הטעות הסטטיסטית עומדת על 4%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully