וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת התקשורת ליסה פרץ מצטרפת ליונה יהב: תוביל את התוכנית לחידוש חיי התרבות בחיפה

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 22:10

העיתונאית ואשת התרבות עברה לפני כשנה לחיפה והחליטה להצטרף לקמפיין הבחירות של יונה יהב לראשות העיר. "זיהיתי בחיפה את זירת התרבות האמיתית של ישראל: מגוונת, מקורית, חדשנית ומסעירה"

29 ימים לבחירות המקומיות - ליסה פרץ, מי שהיתה העורכת של מוסף התרבות "גלריה" בעיתון "הארץ", קופצת לעשייה הפוליטית בחיפה ותוביל את התוכנית הרב שנתית של יונה יהב לחידוש חיי התרבות בחיפה.

פרץ (51) עורכת התרבות של העיתון הכלכלי "גלובס", במקביל לעבודתה בתקשורת, מפיקה ואוצרת תכני תרבות, מרצה לעיתונות ויוצרת קולנוע. לפני כשנה עברה פרץ להתגורר בחיפה. "זיהיתי בחיפה את זירת התרבות האמיתית של ישראל: מגוונת, מקורית, חדשנית ומסעירה", היא מספרת.

על ההחלטה להצטרף לצוות של יונה יהב: "התוכניות של יונה להשיב לחיפה את חיי התרבות בעיר הן יצירתיות ומחדשות. התרשמתי מאד מהדרך בה יונה רואה את פיתוח התרבות בחיפה, בתמיכה ביוצרים ובמוסדות התרבות המקומיים, וביצירת זירות חדשות שמתאימות לכל סוגי האוכלוסייה המאוד מגוונת בחיפה. אני משוכנעת שעם חזרתו לתפקיד ראש העיר גם חיפה תחזור להיות אחת מהערים המובילות את התרבות בישראל".

יונה יהב וליסה פרץ. צילום: גביש מדיה, אתר רשמי
יונה יהב וליסה פרץ/אתר רשמי, צילום: גביש מדיה

יונה יהב בירך על הצטרפותה של ליסה פרץ לצוות המטה. "לליסה זכויות רבות בקידום התרבות בישראל, והיכרות מעמיקה עם כל רבדיה. שמחתי על בחירתה לגור בחיפה, ואני משוכנע כי ניסיונה והידע הרב שלה בתחום התרבות יתרמו להשבתה של העיר להיות בירת התרבות של מטרופולין הצפון, ועיר מושכת קהלים מהארץ ומחו"ל".

"בכוונתי להפוך את חיפה לבירת התרבות של ישראל, עם חיי תרבות, פנאי ואמנות מגוונים. המלחמה לא תימשך לנצח, ויש להיערך גם ליום שאחרי. בכוונתי לשלב בין פסטיבלים שימשכו קהל מהארץ ומהעולם, ובין אירועים לכל המשפחה שיהיו מותאמים לכל שכונות העיר. לשם כך אני מתכוון למשוך אל חיפה אנשי תרבות ואמנות בולטים, שיהפכו את חיפה למרכז העשייה שלהם. בהשקעה בתרבות אפיח בחיפה אופטימיות ותקווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully