וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה מרגשת בנהריה: גני הילדים ייקראו על שם הקיבוצים מעוטף עזה

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 10:13

כחלק מהבעת הזדהות והערכה, הוחלט בנהריה כי גני הילדים העירוניים שייפתחו בשנת הלימודים הקרובה יישאו את שמם של מקומות בהם התקיימו קרבות קשים בבוקר השבעה באוקטובר- ביניהם שני יישובים ובסיס צבאי בעוטף עזה

במחווה ערכית ומרגשת החליטה השבוע הנהלת עיריית נהריה כי שלושת גני הילדים העירוניים החדשים שנבנים בימים אלה ועתידים להיפתח ב-1 בספטמבר, יישאו שמות של היישובים והבסיס הצבאי בעוטף: 'כיסופים', 'בארי' ו'אורים', כחלק מהבעת הזדהות והערכה עם תושבי היישובים והחיילים שגילו גבורה רבה מול מתקפת הטרור הנוראה מרצועת עזה וספגו אבידות קשות וחטופים רבים, באותה שבת שהיוותה את תחילתה של מלחמת 'חרבות ברזל' בחודש אוקטובר 2023.

'כיסופים', 'בארי' ו'אורים' הם שלושה מיישובי העוטף, אליהם הגיעו מחבלים בבוקר ה-7 באוקטובר 2023. סמוך לקיבוץ אורים נמצא בסיס צבאי שבו התנהל קרב קשה וממושך במהלכו גילו החיילים והחיילות שבו אומץ רב, נלחמו ומנעו את כיבושו, חלקם אף שילמו בחייהם.

'מלחמת חרבות ברזל' שעדיין נמשכת גם בימים אלה בגבולות הדרום והצפון כבר למעלה מ-100 ימים, איחדה את כל גווני הקשת בעם סביב הצורך שבחיזוק צה"ל וקהילת תושבי הדרום שחוו אובדן וכאב רב.

גני הילדים בנהריה על שם הקיבוצים בעוטף עזה. הדמייה, אתר רשמי
גני הילדים בנהריה על שם הקיבוצים בעוטף עזה/אתר רשמי, הדמייה
  • עוד באותו נושא:
  • נהריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully