וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיזם המרגש של עשרות רשויות למען החטופים

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 10:38

מיזם מיוחד ויוצא דופן של רשויות רבות בישראל, להחזרת החטופים והנעדרים, במסגרתו צרפו ללוגו הרשות את 'הסרט הצהוב', המבטא הזדהות עם משפחות החטופים והנעדרים והקריאה לשחרורם

הלב של כולנו אתכם - מיזם הרשויות למען החטופים. איגוד דוברי הרשויות, עיבוד תמונה
הלב של כולנו אתכם - מיזם הרשויות למען החטופים/עיבוד תמונה, איגוד דוברי הרשויות

ביום הארור של ה7 באוקטובר, נפגעו תושבים מרשויות רבות ברחבי הארץ, הרשויות המקומיות בחרו להכנס תחת האלונקה הלאומית ומלוות מדי יום את משפחות הנרצחים והחטופים, כמו את משפחות החיילים שנהרגו ואו להבדיל נפצעו במהלך הקרבות בדרום ובצפון.

הרשויות פועלות גם לסייע למשפחות חיילי המילואים בדרכים שונות על מנת להקל עד כמה שניתן את העומס הרב הנפשי והפיזי שהן חוות.

איגוד הדוברות והדוברים של הרשויות המקומיות בישראל פועל במסגרת המרכז לשלטון מקומי בישראל, ומאחד את כלל דוברי הרשויות המוניציפאליים בישראל, יזם את מפגן התמיכה במשפחות החטופים והנעדרים.

יו"ר האיגוד אמנון יוסף: "דוברות ודוברי הרשויות עומדים בקו החזית של הרשויות המקומיות בארץ, כגשר לתושבים לזיהוי צרכים והעברת מידע מציל חיים. אנו רואים חשיבות רבה לעמוד לצד חברינו ברשויות שהותקפו באירוע הקשה של ה-7 באוקטובר ובמלחמה שאנו עדיין חווים הן בדרום והן בצפון ולהביע את תמיכתנו בצורה חד משמעית. אני מבקש להודות על הרעיון והעיצוב לחברת הנהלת האיגוד ודוברת עיריית אריאל איריס קורן אשר הוציאה את הפרוייקט לפועל"

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully