וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת מרפאות השיניים 'מכבידנט' ממשיכה לצמוח, ופותחת מרפאה חדשה בעיר יקנעם

18.1.2024 / 13:35

המרפאה החדשה ממוקמת במרכז המסחרי בשכונת שער הגיא בעיר, כוללת שישה חדרי טיפולים + חדר אסתטיקה, בהם יבוצעו טיפולי שיניים משמרים, טיפולי שיניים לילדים, טיפולים כירורגים ואסתטיקה. זו תהיה המרפאה ה-60 של הרשת הפרוסה מצפון ועד דרום

מכבידנט יקנעם. יחצ,
מכבידנט יקנעם/יחצ

רשת 'מכבידנט' ממשיכה להתרחב ומשיקה מרפאה חדשה בעיר יקנעם. המרפאה החדשה נמצאת במרכז המסחרי בשכונת שער הגיא ביקנעם.

המרפאה החדשה תהיה המרפאה ה-60 של הרשת ותציע מגוון רחב של שירותי בריאות מתקדמים. בשל המצב בארץ, הוקדמה פתיחת המרפאה והיא ותספק מענה לתושבים בכל עת על ידי צוות רופאות ורופאים הכולל מומחים ומומחיות בכל תחומי רפואת השיניים ועל ידי המנהלת האדמיניסטרטיבית, דיקלה מזרחי והמנהלת הרפואית, ד"ר טל ברג, מומחית ברפואת הפה.

המרפאה החדשה תעמיד לטובת התושבים מגוון רחב של שירותי בריאות מתקדמים, ובהם טיפולי טיפולי שורש, חניכיים, כירורגית הפה והלסת ורפואת הפה. בנוסף, ניתנים גם טיפולי שיננית, שיקומי פה מורכבים, אורטודונטיה (יישור שיניים) ורפואת שיניים לילדים ונוער.

טיפולי השיניים המיוחדים כוללים סדציות לילדים (טיפול תחת טשטוש) וטיפולי שיניים למבוגרים תחת גז צחוק אשר יבוצעו ע"י מומחיות ומומחים ברפואת הפה. גם חולים מורכבים עם מחלות רקע, הזכאים להשתתפות קופת חולים "מכבי" ימצאו מענה במרפאה. חשוב לציין כי כעת, עם פתיחת המרפאה באזור, זמינות התורים תגדל באופן משמעותי.

מכבידנט. יחצ,
מכבידנט/יחצ

טוני כהן, מנכל"ית רשת 'מכבידנט': "בעקבות זיהוי הצורך בעיר, הקמנו את הסניף החדש בעיר יוקנעם, הטקס היה מרגש ורווי דמעות של עצב ושל תקווה לימים טובים יותר ובכך הוכחנו, הלכה למעשה, שאנחנו לא נעצור. אני גאה בצוותים ובספקים שלנו שעשו הכל, כדי לתת שירות לתושבי יוקנעם ולא עצרו את העבודה מפאת המלחמה. רק כך נראה לאויבנו שעם ישראל חי והוא כאן להישאר!".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבידנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully