וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבת השמלות מהצפון פונתה - ועכשיו היא מתפנה לפרויקט הבא

18.1.2024 / 10:37

מעין מלכה מעצבת שמלות מקיבוץ הגושרים וקצינה במילואים מתארחת בימים אלו ב - BIG FASHION DANILOF בטבריה, לאחר שפונתה מהסטודיו לאור המצב הבטחוני. כעת חושפת תוצאה של פרויקט משותף וייחודי עם הקניון: "היה לי חשוב לשלב עבודת יד ישראלית, להעביר מסר חיובי"

שמלת התקווה/ביג

מעצבת השמלות וסרן (במיל') מעין מלכה שבימים כתיקונם מתגוררת ומנהלת את הסטודיו לעיצוב שלה בקיבוץ הגושרים שבאצבע הגליל, פונתה עקב המלחמה יחד עם אלפים מתושבי הצפון וכעת הסטודיו שלה משתכן באופן זמני בקניון - BIG FASHION DANILOF שבטבריה שמארח אותה, זאת במסגרת יוזמה של קבוצת 'ביג' לאירוח בעלי עסקים מפונים מהצפון תחת מתחמיה השונים.

מלכה שבימים אלו בנוסף גם מתמרנת בין המילואים בגבול לבנון לבין העסק לאחר שהוקפצה ב-7.10, מסתייעת בהנהלת הקניון שהציבה עבורה דוכן וכן בעובדי הרשתות השכנות בתפעול העסק כמו למשל בחנות של 'קסטרו' שאפשר ללקוחותיה תאי מדידה.

מתוך החיבור עם ביג, נוצר בזמן האחרון גם פרוייקט עיצוב שמלה ייחודי שהושלם ממש בימים אלו והוצג בקניון BIG FASHION DANILOF. מלכה עיצבה שמלה בהשראת המצב שכוללת גם עיטור של דגל ישראל כשהנושא הוא: "שנת 2024 דווקא עכשיו אופנה ישראלית". את הרעיון לעיצוב שמלת "התקווה" כך היא נקראת, יזמה הנהלת הקניון.

מעיין מכינה לתצוגה. ארתור ראשבסקי,
איפור אסתר בן שימול ביטון. עיצוב שיער: עומר ביטון/ארתור ראשבסקי

"ההשראות שלי לדגם היו חזרה לשורשיות, לטבעי, לגוף - לכן בחרתי לייצר באמצעות בד מראה "רטוב" ואשליה כאילו השמלה עצמה וגוף האישה הופכים לגוף אחד" כך מסבירה מלכה מוסיפה: "השילוב של תכשיט גוף בצורת מגן הדוד שמתלבש בדיוק על קימורי הגוף וממשיך את הקו של השמלה נותן לשמלה נפח של יוקרה ונועד לבלוט ולהוות את האלמנט המרכזי והברור שהוא המסר. היה לי חשוב להעביר מסר חיובי ושמח, להראות שאנחנו כאן כדי לנצח, לחגוג ולרקוד. אף אויב לא ישבור את רוחנו וגם בזמנים קשים כי עוד לא אבדה תקוותנו. היה לי חשוב גם ביצור הדגם לשלב עבודת יד ישראלית ולתת במה ליוצרים ואמנים ישראלים ומתוך כך יצרתי חיבור נוצר חיבור עם אפרת קסוטו מעצבת תכשיטים בחסד עליון שיצירה עבורי את תכשיט המגן דוד שעיצבתי והייתה הידיים המקצועיות להביא הלכה למעשה את פרי דמיוני".

בשנים האחרונות בית האופנה 'מעין מלכה' זכה להלביש סלבריטאיות ואושיות אופנה כמו אלין כהן, שפיטה, מאיה דדון, שרין אברהם בכניסה ל"אח הגדול", ריואה ראסלן, דנה לפידות, שער של ירדן אדרי לידיעות אחרונות כמו גם שער אופנתי למלכת היופי לשעבר רנא ראסלן. בנוסף זכתה להשתתף בשבוע האופנה בדובאי שם הציגה קולקציית שמלות כלה וכן נבחרה ע"י מגזין האופנה הבינלאומי 'The chic icon' לאחת מחמשת המעצבים הטובים בישראל לצד שמות גדולים וותיקים כמו אלון לבנה וגליה להב.

  • עוד באותו נושא:
  • ביג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully