וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיכה מקיר לקיר: השר גדעון סער חבר קבינט המלחמה הודיע על תמיכתו בשי קינן לראשות העיר חולון

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 13:40

40 ימים לבחירות המקומיות - יו"ר "תקווה חדשה" וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני השר גדעון סער הודיע על תמיכתו בשי קינן בבחירות לראשות העיר חולון

גדעון סער תומך בשי קינן לראשות העיר חולון. צילום: יח"צ, אתר רשמי
גדעון סער תומך בשי קינן לראשות העיר חולון/אתר רשמי, צילום: יח"צ

המירוץ על ראשות העיר חולון בשיאו - בהודעה שפרסם השר גדעון סער נכתב: "תושבי חולון יודעים שהעיר זקוקה לשינוי. שי קינן הוא איש ציבור צעיר ונמרץ, עם רקורד של עשיה למען העיר ועם תוכניות, הוא האיש שאני מאמין שיביא את השינוי לחולון. אני תומך במועמדותו לראשות העיר חולון בבחירות הקרובות".

בפגישה שקיים קינן עם סער הוא הודה לו על תמיכתו והדגיש את הציפייה שלו לעבוד יחד עם סער בשיתוף פעולה לטובת העיר חולון. קינן סקר בפני השר סער את תוכניות הפעולה שהכין לקידום העיר חולון בדגש על תוכנית "מגן חולון" שתיתן מענה לאתגר הנדרש בשמירה על רציפות מערכת החינוך, תמיכה באוכלוסיות המילואים ובנות ובני גיל הזהב ושיפור דרמטי של רמת הביטחון העירונית.

שי קינן המועמד המוביל לראשות העיר חולון: "את השר גדעון סער אני מכיר למעלה משני עשורים. גדעון שירת את הציבור במגוון תפקידים ציבוריים, את כולם הוא מילא בהצלחה יוצאת דופן ולכן הוא מוערך על ידי כל קצוות הקשת הפוליטית. אני מודה לו מקרב לב על התמיכה החשובה ומצפה לעבודה המשותפת בינינו למען העיר חולון ותושביה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully