וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיר מהדרום תוקף את נתניהו: יהירות וזחיחות ממי שהוביל אותנו לטבח

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 14:05

"פחות יהירות וזחיחות" ראש העיר קריית גת מטעם הליכוד תוקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, על רקע ההתעלמות מפניותיו לאשר הכשרת שימוש בנשק לתלמידי תיכון

41 ימים לבחירות המקומיות - אבירם דהרי מי שמכהן כראש עיריית קריית גת כבר עשרים שנה מטעם הליכוד יוצא במתקפה אישית חריפה כנגד ראש הממשלה. דהרי שלח לראש הממשלה כבר שלושה מכתבים וזה מתעלם ממנו.

"הייתי מצפה לקצת פחות יהירות וזחיחות וקצת יותר זהירות וצניעות מכל מי שהיה שותף למדיניות אשר הובילה אותנו לטבח של השביעי באוקטובר" כתב ראש העיר במכתבו השלישי אל ראש הממשלה.

דהרי מבקש להכשיר את תלמידי התיכונים בקריית גת בכיתות יא' - יב' לתפקוד בשעת חירום. "לצורך השלמת הכשרתם בשימוש בנשק לצרכי אבטחת מוסדות חינוך ורחובות העיר אני צריך אישור של כבודו".

על רקע הבחירות המקומיות האמורות להתקיים בעוד 41 ימים, מתנהל מאבק בקריית גת בין המתמודדים על ראשות העיר, כפיר סויסה, מי שהיה מנכ"ל משרד התרבות ואיש אמונו של השר מיקי זוהר לבין ראש העיר המכהן.

ראש הממשלה בנימין נתניהו וכפיר סויסה מועמד הליכוד בקריית גת. באדיבות המצולמים
ראש הממשלה בנימין נתניהו וכפיר סויסה מועמד הליכוד בקריית גת/באדיבות המצולמים

מנכ"ל משרד התרבות והספורט לשעבר כפיר סויסה, שמתמודד מול דהרי לראשות העיר הציג לאחרונה תוכנית ביטחון מקצועית לעיר בהתייעצות עם ראש אגף המבצעים ניצב בדימוס ברטי אוחיון, התייחס למכתב המוזר של דהרי בדף הפייסבוק שלו וכתב: "כמו רבים מכם, קראתי בתדהמה את פנייתו המוזרה של ראש העירייה דהרי לממשלה להכשיר תלמידי בית ספר לירות בנשק וגם אני כאבא לילדים שותף לתחושות הקשות שמעלות בנו הצעות הזויות כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully