וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר בחירות בחדרה: 32% תומכים במועמד המחנה הממלכתי ויש עתיד

עודכן לאחרונה: 3.1.2024 / 15:27

לקראת הבחירות המקומיות שיתקיימו ב - 27.2.24 מכוני הסקרים יוצאים לדרך. בחדרה, יניב דרי מועמד המחנה הממלכתי ויש עתיד מוביל על מועמד הליכוד, ניר בן חיים, ראש העיר המכהן

האם התחזקות המחנה הממלכתי בחודשים האחרונים נותן את אותותיו גם במועמדים בבחירות לרשויות המקומיות? סקר מכון מדגם שנערך בחדרה באמצע חודש דצמבר, מראה כי 31% מתושבי חדרה יצביעו עבור המחנה הממלכתי לכנסת לעומת 18% לליכוד.

מתוך כך, יניב דרי מועמד המחנה הממלכתי ויש עתיד זוכה בסקר להוביל עם 32.6% לעומת ניר בן חיים, ראש העיר המכהן מטעם הליכוד עם 27.4% תמיכה. שיעור המתלבטים שאינם נוטים להצביע למועמד כלשהו עומד על 21%.

הסקר שנערך בדצמבר, אז מועד הבחירות היה בסוף ינואר, מלמד על האווירה הכללית של הציבור, רוב גדול לא מתעניין בבחירות המקומיות אבל ניתן לראות כי המגמה של התחזקות המחנה הממלכתי משפיעה גם על המתמודדים לראשות העיר.

בחדרה מתמודדים 4 מועמדים, ראש העירייה בפועל, ניר בן חיים, יניב דרי, טל אליהו עם 12.7% ויו"ר ש"ס בועז ביטון 6.4%.

יניב דרי, מועמד לראשות העיר חדרה: אני חושב שהציבור מחפש את המאחד והממלכתי ולכן החיבור ארוך השנים שלי עם יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ וחברי סיעתו, שתרמו המון לעיר חדרה בא היום יותר לידי ביטוי. אנחנו מרגישים את המגמה בסקר לאורך החודשים האחרונים. אנשים מאסו בבינוניות ומתחברים לחזון שלנו ולמטרות הגדולות של פיתוח העיר חדרה בכל הרבדים. ללא ספק העבודה הקשה שלנו לאורך השנים באה לידי ביטוי ואנו שמחים על כך. עם זאת, ברור לנו שהבחירות הקרובות יוכרעו על פי אחוז ההצבעה ולכן אסור להיות שאננים.

יניב דרי וניר בן חיים - ראש בראש בבחירות בחדרה. צילום: אלעד מלכה ויח"צ, אתר רשמי
יניב דרי וניר בן חיים - ראש בראש בבחירות בחדרה/אתר רשמי, צילום: אלעד מלכה ויח"צ

הסקר נערך על ידי מכון המחקר "מדגם" בראשות מנו גבע.
בסקר השתתפו 500 מרואיינים
טעות הדגימה המרבית בסקר: +4.4%
מועד איסוף הנתונים: 14-19/12/2023

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully