וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לנו מספיק אויבים מבחוץ, חייבים להציג מולם חזית אחידה"

חיים ביבס

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 15:34

"יש לנו הרבה יותר משותף משונה. ביחד אנחנו נלחמים, ביחד מתנדבים בערבות הדדית וביחד נבנה ישראל חדשה ביום שאחרי". חיים ביבס יו"ר מרכז השלטון המקומי מרגיש שאסון השבת השחורה הזכיר לנו על מה אנחנו נלחמים - על הביחד

חיים ביבס, דצמבר 2023/צילום עצמי

"אסון השבת השחורה הזכיר לנו על מה אנחנו נלחמים - על המדינה שלנו, על הזכות שלנו להגן על עצמנו, לחיות בארצנו בביטחון ובשגשוג.


לכל הכותבים בפרויקט "זה לא אותו הבית" >>


"האירוע הטרגי שחווינו, הזכיר לנו יותר מכל כמה חשוב להיות מאוחדים בתוכנו. יש לנו מספיק אויבים מבחוץ, ואנחנו חייבים להציג מולם חזית אחידה, גם כשהיא מורכבת מדעות וגוונים שונים. יש לנו הרבה יותר משותף משונה. ביחד אנחנו נלחמים כתף אל כתף, ביחד מתנדבים בערבות הדדית, וביחד נבנה פה ישראל חדשה ביום שאחרי.

"האירועים של ה-7 לאוקטובר חידדו אצלי את ההכרה שאין לנו ארץ אחרת ומה הם הדברים החשובים באמת בחיים. משפחתי, חבריי, הילדים שלנו הלוחמים בחזית שמגינים על כולנו, תוך שהם מסכנים את חייהם, עבודתי והשליחות שלי.

"אנחנו בשלטון המקומי נפעל כדי לשמר את הביחד, את הערבות ההדדית, את העשייה למען האחר גם ביום שאחרי המלחמה - כולנו חיים על פיסת האדמה הזו יחד. שנדע לכבד אחד השני, לנהל ויכוחים נוקבים, אך ענייניים, ושנדע כולנו להתגייס האחד לעזרתו של השני, מעתה והלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully