וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנדבי 'אחים לנשק' הקימו 26 גני ילדים בבתי מלון בכל הארץ

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 10:46

החמ"ל האזרחי - אחים לנשק הקים 15 גני ילדים במלונות בתל אביב, שיתווספו ל- 11 גנים שכבר הוקמו בים המלח ועשרות גנים שיוקמו בטבריה, למפוני שדרות וקריית שמונה

מחדרים נטושים לגני ילדים מאובזרים בתוך כמה שעות: השבוע יצא צוות של החמ"ל האזרחי, אחים לנשק במטרה לצייד ולשדרג גני ילדים בבתי מלון בשיתוף עיריית תל אביב יפו. אל כל מלון הגיעו משאיות וציוד כדי להקים גני ילדים שיתנו מענה לכ-100 ילדים שפונו מקריית שמונה שדרות ויישובים נוספים על גבול לבנון.

הצוותים שיקבלו את פני הילדים מורכב מגננות של הרשות המשלחת, גננות משרד החינוך וצוות מקומי שגויס במיוחד. הקמת הגנים לגיל הרך במלונות המפונים נעשית תוך ימים ספורים, בדגש על התפיסה הפדגוגית, מצוינות ומתוך חיבור לקהילה הנמצאת במלון, הרשות המקומית ומשרד החינוך. מטרת העל היא לאפשר לילדים שגרה בעלת ערך, ולאפשר להורים לחוות בעצמם כמה שעות של שקט בידיעה שהילדים בסביבה מוגדרת, איכותית וקבועה.

15 המסגרות בתל אביב הן המשך ישיר ל-11 הגנים שכבר הוקמו במלונות המפונים בים המלח. בשלב הבא יצאו אנשי החמ"ל האזרחי של אחים לנשק להקמת עשרות גנים נוספים עבור תושבי קריית שמונה, מטולה, ויישובי הצפון אשר פונו לעיר טבריה. המטרה היא לתת מענה איכותי, מהר ככל הניתן, איפה שצריך- לעקורים מביתם ברחבי הארץ .

מתנדבי אחים לנשק הקימו 15 גני ילדים במלונות בתל אביב. צילום עדי אקשטיין, אתר רשמי
מתנדבי אחים לנשק הקימו 15 גני ילדים במלונות בתל אביב/אתר רשמי, צילום עדי אקשטיין
צוות אחים לטף בבתי מלון. צילום: עדי אקשטיין, אתר רשמי
צוות אחים לטף בבתי מלון/אתר רשמי, צילום: עדי אקשטיין

אבי נאור, יוזם ומנהל התוכנית "אחים לטף" לגיל הרך בחמ"ל האזרחי: "מסגרת טובה לילדים משמעותה שההורים יכולים לנשום, לפנות רגע גם לעצמם בתוך מה שהם עוברים. מצד אחד הניצוץ בעיניים של הילדים שנכנסים לגן המסודר, החיבוק שלהם בכניסה לגן לגננת שגייסנו ומצד שני ההורים שיכולים החל מלהסתפר ועד לעבוד מרחוק, הם הסיבה לעשייה."

איל נוה, ממקימי אחים לנשק: "ההון האנושי שלנו לא רק מאפשר ביצוע מהיר ואיכותי. הוא מביא איתו יכולות ניהול, גמישות מחשבתית, ויצירתיות. אנחנו ממשיכים לפעול למען עם ישראל ולתת מענה בכל מקום שהמדינה לא עונה על הציפיות ממנה. אנחנו גאים על שיתוף הפעולה ההדוק עם ראשי העיר שנותן מענה אמיתי לצרכי התושבים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully