וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם אופנים ורובים: באשדוד הקימו כיתת כוננות על גלגלים

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 9:18

פארסת חלוקת הנשקים של השר בן גביר נמשכת ומתרחבת לנישות חדשות. באשדוד הוקמה יחידת אופניים חמושה עם 41 רוכבים שיסיירו ברחבי העיר עם נשקים. לדברי היוזמים "מדובר ביחידת עילית שתוסיף מימד חדש למוגנות והחוסן העירוני"

אחרי הביקורת הציבורית על כיתת הכוננות בתל אביב בה חבר 'הצל' הראפר הידוע וחברו הקרוב של בן גביר, כעת מתרחבת תופעת כיתות הכוננות לנישות ספורטיביות. עיריית אשדוד בשיתוף המשטרה בחרו להקים יחידת רוכבי אופניים חמושים שיסיירו בעיר ויוסיפו מימד חדש למוגנות והחוסן העירוני.

היוזמה להקמת יחידת האופניים החמושה הגיעה מהרשות לחוסן וביטחון קהילתי בעירית אשדוד ובשיתוף משטרת אשדוד - "מדובר ביחידת עילית המורכבת מ-41 רוכבי אופניים מקצוענים, אשר יישאו נשק יסיירו ברחבי העיר ויוסיפו מימד נוסף למערך הביטחון העירוני. כרגע, 9 רוכבים חמושים והשאר בתהליכי קבלת רישיונות. מדובר על תושבים אשר בחרו לשלב את התחביב הספורטיבי עם שירות התנדבותי לקהילה.

המתנדבים יסיירו ברחבי העיר על גבי אופניים מקצועיות. יתרונם של רוכבי האופניים הוא ברמת הניידות ובנגישות שלהם למקומות אליהם ניידות מתקשות להגיע. הרוכבים יפעלו במשימות ייחודיות המנצלות את יתרונם היחסי, לחיזוק ביטחון הציבור, שמירה על נפש ורכוש וסיוע בכל משימה משטרתית, בדגש על סיורים בפארקים, סיוע באיתור נעדרים במקומות שאינם עבירים לרכב משטרתי ועוד".

סיירת האופניים החמושה של אשדוד. צילום: רשות הביטחון אשדוד, אתר רשמי
סיירת האופניים החמושה של אשדוד/אתר רשמי, צילום: רשות הביטחון אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully