וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזכרו של המג"ד הנערץ: לוחמי השיריון הגיעו לשקם את קיבוץ בארי

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 12:21

לוחמי גדוד 53 איבדו את מפקדם סגן-אלוף סלמאן חבקה ז"ל בקרבות בעזה. לזכרו הגיעו הבוקר עשרות לוחמים לסייע בשיקום ההריסות בקיבוץ בארי

גדוד 53 איבד בקרבות בעזה את המג"ד, סא"ל סלמאן חבקה ז"ל, בהפוגה הראשונה שקיבלו מהלחימה בעזה הם התנדבו להגיע לשקם את ההריסות של קיבוץ בארי. "חשוב לנו לתרום לקהילת בארי, לשקם את הקיבוץ ולהחזיר את התושבים לביתם" ציינו הלוחמים

האלוף במילואים, אייל בן ראובן, מפקד גיס צפוני מח"ט 188 ומפקד גדוד 71 במלחמת שלום הגליל, הגיע לקיבוץ בארי כדי לפגוש את לוחמי גדוד 53 בביקור במכלולי העבודה והפיקוד של חטיבה 188.

במהלך הביקור שוחח עם מח"ט 188 אל"מ אור וולוז'ינסקי וביקר בגדודי החטיבה, אחר מכן פגש בכניסה לקיבוץ בארי בעוטף עזה, את חיילי גדוד 53 אשר ביצעו יחד ניקיון של שטח הקיבוץ. "יצאתי הבוקר עם יושב ראש עמותת ברק לביקור בחטיבת הבית שלי, חטיבה 188, לא יכול היה להיות מתאים יותר מלפתוח את היום עם חיילי גדוד 53 שביום הריענון שלהם מהלחימה, באים לעזור בשיקום ההרס הנורא בקיבוץ בארי.

לוחמי השיריון משקמים את קיבוץ בארי. צילום: עמותת ברק, אתר רשמי
לוחמי השיריון משקמים את קיבוץ בארי/אתר רשמי, צילום: עמותת ברק
אלוף במילואים אייל בן ראובן עם לוחמי השריון בקיבוץ בארי. צילום: עמותת ברק, אתר רשמי
אלוף במילואים אייל בן ראובן עם לוחמי השריון בקיבוץ בארי/אתר רשמי, צילום: עמותת ברק

"כלוחם בחטיבה ומפקדה בעבר לא יכולתי שלא להתרגש מלראות את חטיבה 188 בשיא עוצמתה ובשבילי כמשיכת דרך מפוארת לנו מפקדי החטיבה ולוחמיה בעבר, של מורשת לחימה, של מפקדים מובילים עם רוח לחימה ורעות שאין אויב שיכול לעמוד מולה. אני מחבק את לוחמי ומפקדי החטיבה ומאחל להם הצלחה גדולה ואני בטוח שיביאו את הניצחון הכול כך נדרש לחברה הישראלית ומדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully