וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר של יום חדש: באילת נפתח מתחם פנאי מיוחד לאלפי ילדי העוטף

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 11:39

השבוע הושק "מרכז שחר אילת" - מרכז פנאי, העשרה וטיפול חדש שהוקם במסגרת מבצע "חוסן לילדינו" ומיועד לילדים ובני הנוער מהעוטף שפונו מביתם

מתחם הנוער באילת, אליו יצטרף בשבוע הבא מתחם נוסף בים המלח, הוא חלק ממבצע "חוסן ילדינו" שהוציא לפועל עם תחילת המלחמה היזם החברתי רוני דואק יחד עם ראשי הרשויות, מרכזי החוסן, הארגונים החברתיים "שיתופים" ו"ציונות 2000" ובסיוע קרנות ואנשי עסקים, שמטרתו שיקום החוסן האישי של אותם צעירים.

המבצע עושה זאת באמצעות מודל "הגשר המאחד" לחיזוק חוסן הכולל פעילויות חינוכיות מבוססות פעילות גופנית וחברתית, ערכי מנהיגות, קוגניטיבי, ביטוי רגשי ושחרור, שיתקיימו כולם במתחם החדש.

"מרכז שחר אילת". צילום: אלדד רפאלי, אתר רשמי
"מרכז שחר אילת"/אתר רשמי, צילום: אלדד רפאלי
מרכז לבני נוער ומשפחות באילת. צילום: אלדד רפאלי, אתר רשמי
מרכז לבני נוער ומשפחות באילת/אתר רשמי, צילום: אלדד רפאלי

מדובר על שני מרכזי ענק שהוקמו מאפס באילת ובים המלח, שיאפשרו לילדים ובני הנוער, שחלקם הגדול נאלץ לקיים את הטיפולים שלהם בלובי של מלון, לעשות זאת במתחם טיפולים מיוחד עם אוהלי טיפול ממוזגים ופרטיים, בהם כל ילד יקבל טיפול פרטני עם מטפל קבוע שימשיך איתו גם כשיחזור לביתו.

מלבד מרכז טיפולים הכולל 15 אוהלי טיפול פרטניים ממוזגים ומרוהטים, באותם מתחמים מופעלים גם מרכזי פנאי עם מערכי חוגים וסדנאות, פעילויות ספורט, פעילויות חברתיות, מתוך הבנה שחלק חשוב בבניית חוסנן האישי של הילדי טמון גם בפעילויות קבוצתיות תומכות המפתחות תחושה של מסוגלות ומנהיגות.

  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully