וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני החברים מהתיכון חילקו ציוד לחיילי צה"ל בשווי 19 מיליון דולר

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 10:52

אלון טירר יזם נדל"ן בן 25 נפצע בצבא ולא היה יכול להישאר אדיש לקריאות המצוקה של הלוחמים על מחסור בציוד בתחילת המלחמה. כעת הם עוברים לשלב הבא, סיוע ותמיכה לכלל חיילי ופצועי צה"ל

Israel Emergency Aid הינה יוזמה אזרחית שהוקמה מיד לאחר השבת השחורה ב-7 לאוקטובר, במטרה להעניק סיוע מיידי לחיילי צה"ל. אלון טירר וחברו לספסל הלימודים בתיכון מיכאל ואן דר פלס, סטודנט שגר בהונגריה החליטו להפעיל את כל הקשרים שלהם ביחד עם עמותה שעוסקת בתרומות לישראל, החלו לרכוש ציוד לחימה והגנה אפקטיבי עבור חיילים מכל יחידות צה"ל, בדגש על ציוד מציל חיים.

מאז יום הלחימה הראשון חולקו עשרות אלפי פריטי מיגון ולחימה, ביניהם קסדות ואפודים, ואלו כבר נמצאים בשימוש החיילים בשטח בעלות של 19 מיליון דולר.

אלון טירר, יוזם הפעילות: "בצבא שירתתי בגולני ונפצעתי. אני יודע בדיוק מה מרגישים הלחומים בשטח, ברגע שהבנתי שיש מצוקה של ציוד לחימה טקטי, מיד התגייסנו, כמו רבים בחברה האזרחית, זה התחיל מטלפון מחבר בצבא ששאל אני אני יכול לעזור להם בקסדות כי יש חוסרים, ואז פושט נפתח חמ"ל, הרבה אנשים טובים שמעו והחלו לתרום לנו, גייסנו ספקים והתחלנו להזרים ציוד למי שביקש"

פעילות כוחות אוגדה 162 במחנה שאטי. דובר צה"ל
פעילות כוחות אוגדה 162 במחנה שאטי/דובר צה"ל

לפעילות החלו להצטרף צוות מתנדבים שהחלו לעסוק בגיוס כספים ותרומות ואיתור הצרכים בשטח.

במסגרת גיוס הכספים עומדים בקשר מול תורמים מכל העולם. חלק גדול מהתורמים מבקשים לתרום עבור צורך מסוים או עבור יחידה ספציפית - כך שהעמותה מבצעת את ההתאמה בין התורם לבין היחידה או הצורך, מתאמת מול התורמים את התשלום לספק ופועלת על מנת לשנע את הציוד לשטח. הציוד נרכש מספקים אשר מאושרים ע"י משרד הביטחון.

במסגרת ערוץ איתור הצורך פועלים ישירות מול היחידות בשטח, החיילים פונים אל חמ"ל העמותה באמצעות מספר טלפון ייעודי, מציפים בפניה את הצורך, וזו פועלת מאותו רגע על מנת לבצע תיעדוף בין הצרכים השונים. כבר מהיום הראשון לפעילותה, טלפון העמותה הופץ בקרב יחידות רבות, ואל חמ"ל העמותה הגיעו אלפי פניות, שרובן טופלו בהצלחה.

במסגרת פעילות services by israel emergency aid - העמותה פועלת באופן ישיר מול חברות וארגונים אשר מעוניינים לתרום לחיילים ואזרחים מוצרים או שירותים שווי ערך לכסף, במסגרת הפעילות הזאת העמותה מנהלת פיתוח עסקי אקטיבי למציאת חברות כאלה, אשר היא מנהלת להם את אימות הפניות של מקבלי השירות וכל העבודה הנדרשת סביב התיאום של השירות.

המשימה עדיין בעיצומה, העמותה ממשיכה לעבוד 24/7 כדי לוודא שלכל לוחם יהיה את הציוד בדרך אל הניצחון וכל נפגע יקבל את התמיכה הראויה שלה הוא נזקק. כדי להמשיך להרחיב אל פעילותה, העמותה מחפשת לגייס מתנדבים, חברות לשיתופי פעולה ותורמים.

אתר העמותה

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully