וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק ביחד ננצח": ראשי הרשויות ביהודה ושומרון בסרטון אחדות מרגש לחיזוק הרוח הישראלית

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 13:07

אמא ל-7 חיילים, קצינה ביחידה מסווגת, מתנדבי זק"א וכיתת הכוננות לצד אשת המילואימניק ומתנדבי הנוער יחד עם ראשי הרשויות בקריאה משותפת לאחדות

ראשי רשויות מיהודה ושומרון בסרטון אחדות/אשכול רשויות יהודה ושומרון

הרשויות ביהודה ושומרון הכינו סרטון אחדות מרגש ומיוחד לחיזוק הרוח הישראלית, בהשתתפות תושבים מיו"ש המציגים את השותפות העמוקה של מתיישבי יהודה ושומרון במערכה על הארץ, ובשילוב כלל ראשי המועצות והעיריות ביו"ש.

בסרטון, המלווה בשיר 'יחד כל הדרך' שבוצע מוסיקלית ע"י מועצת בנימין, מוצגת רוח ההתנדבות של תושבי יו"ש בכל תחומי המלחמה. בצבא, זק"א, נשות המילואימניקים, כיתות הכוננות, אמהות ללוחמים, ונוער מתנדב- יחד עם קריאה משותפת ומאוחדת של כלל ראשי הרשויות ביו"ש לאחדות שתוביל לניצחון.

בין השאר בסרטון מציגים את ת' מקדומים המשרתת מתחילת המלחמה כסרן במילואים ביחידה מסווגת. שלמה גוטליב, איש זק"א ממודיעין עילית, שעוסק בטיפול בגופות בדרום. הודיה לביא הוכברגר מאלקנה, יחד עם ילדיה, אשר בעלה מגויס למילואים. מאיר כהן מנווה צוף בן ה-64, שחבר בכיתת הכוננות ביישוב. עומר ואנונו ותהילה יצחקי ממעלה אדומים, נוער מתנדב במגוון תחומים. ואת רות פרידלר מאלון שבות, אשר 7 מילדיה, 3 מנכדיה, ו4 מחתניה מגויסים כעת לצבא.

"רק ביחד ננצח".

"אנחנו במלחמה על הבית" אומרת מנכ"לית אשכול יו"ש קרן גפן, כולנו מגוייסים, האסון שפקד אותנו ב7 באוקטובר נחרט בליבנו ויהדהד בנו לעד. גם מי שלא גוייס ללחימה, לוחם בעורף. ההתגייסות של עם ישראל אחד בשביל השנייה נותן בנו כוח ותקווה. שאנחנו מלוכדים, הרוח הישראלית בשיא עוצמתה. רק ביחד ננצח".

בסיום הסרטון יוצאים כלל ראשי הרשויות ביו"ש בקריאה משותפת לאחדות ולניצחון, ואומרים יחדיו "רק ביחד ננצח".

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully