וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזרים לעסקים בדרום ובצפון: רוכשים אונליין ותומכים בבעלי העסקים

עודכן לאחרונה: 6.11.2023 / 14:39

אלפי בעלי עסקים מעוטף עזה והדרום משותקים, חלקם פועלים אונליין וזה הזמן לסייע ולתמוך לבעלי עסקים בדרום ובצפון

אלפי עסקים מהדרום והצפון נפגעו מאז תחילת המלחמה, חלקם נסגרו, אחרים פונו למרכז, אבל יש עדיין בעלי עסקים קטנים תושבי הדרום והצפון שפועלים אונליין וזה הזמן לסייע ולתמוך בהם.

וואלה! מתגייסים לסייע לבעלי העסקים הקטנים בדרום ובקו העימות בצפון, החקלאים, עסקים הפועלים אונליין וניתן לרכוש מהם מוצרים, חלק מהם יוכלו לספק את הסחורה בהמשך, כל סיוע ותמיכה בעסקים האלה יכול להיות קרן אור עבורם.

אלירן גלילי - גלריה לאומנות נתיבות

האמן אלירן גלילי תושב נתיבות, שם עולה בעולם האומנות המקומי. הכישרון של אלירן הינו כישרון מלידה, לעולם לא למד אומנות באופן מקצועי. יצירות האמנות שלו באות לידי ביטוי ביצירות צבעוניות טריות ומקוריות על קנבס, ואלו מקשטות כבר מאות בתים ומשרדים בישראל ובחו"ל.

לרכישות יצירות של אלירן - לחצו כאן

האמן אלירן גלילי מנתיבות. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
האמן אלירן גלילי מנתיבות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סטייל אקו שייק - קיבוץ אור הנר

סטודיו אופנה בוטיקי המשלב פריטי לבוש, אקססוריז ותכשיטים וגם שוברי מתנות. סטייל אקו שיק מזמין לרכוש פריטים נצחיים שלא רק יעדרו את הארון שלך אלא גם יעמדו במבחן הזמן. המהדורות המוגבלת שלנו מעוצבות בקפידה ובדיוק, תוך שימוש בטקסטיל פרימיום עשוי כותנה ממוחזרת בשיטה ההודית העתיקה המכונה "קנטה". מדובר בשכבות על גבי שכבות של בדים, שנתפרו בקפידה בעבודת יד בסגנון ה-pechework המורכב.

לאתר אקו שייק - לחצו כאן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

woodstock shop - נגריית בוטיק קיבוץ עמיר

הנגרייה הוקמה בשנת 2017 על ידי מתן קקון - הנדסאי בניין במקצועו שהתאהב במלאכת העץ. לאחר שנים של עיסוק בעץ כתחביב, הצטרף מתן לבית הספר לנגרות מסורתית, שם העמיק את כישוריו וסיים בהצלחה. בסיום הלימודים, החליט לעזוב את עבודתו במשרד ההנדסה ופתח עסק עצמאי כנגר. כיום, הנגרייה מספקת שירותי נגרות ומוכרת מוצרים ורהיטים ייחודיים מעץ. הנגרייה משתפת פעולה עם בעלי מלאכה ואומנים מכל האזור בתחומי המסגרות, קדרות, קליעה ועוד.

לאתר woodstock shop - לחצו כאן

  • עוד באותו נושא:
  • אונליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully