וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת של ראש העיר במבצע חסר תקדים: אלפי אריזות וציוד לחיילים

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 12:47

מאז תחילת המלחמה פועל באור יהודה חמ"ל סיוע לחיילים אותו מנהלת נועם שוחט, הבת של ראש העיר. "הצלחנו להגיע לעשרות יחידות ברחבי הארץ והדבר המרגש ביותר הוא לקבל את הסרטונים של אחרי שרואים את החיילים מחייכים ומוקירים תודה"

ברחבי ישראל מתגייסים אלפי אזרחים כדי לסייע לחיילים בימי המלחמה, גם באור יהודה החל לפעול מימי המלחמה הראשונים, חמ"ל סיוע ותמיכה עבור חיילים והתושבים המפונים מהעוטף. מי שלקחה על עצמה בדרך טבעית להוביל את המיזם היא נועם שוחט, בת ה- 23, הבת של ראש העיר ליאת שוחט. מי שמכיר את האמא, בוודאי לא מופתע לראות את דור ההמשך בעשייה ציבורית שכזאת.

עם רשימות מוקפדות ושיחות טלפון אל תוך הלילה מהמוצבים המרוחקים ביותר במדינה, פעלה נועם שוחט כמו מכונה משומנת כדי לספק מענה לצרכים הרבים שהתנקזו אליה. היא עשתה זאת עם צוות של עשרות מתנדבים, עובדי חברת "נפגשים" שסייעו כולם לארוז ולשנע אלפי אריזות שחיממו את הלב לחיילים.

"מהיום הראשון למלחמה, לצד החששות הטבעיים של כולם, הרגשתי שאני לא יכולה לשבת מהצד ולצפות רק בחדשות. אני חייבת לקום ולעשות מעשה", מסבירה שוחט. "ידעתי שאני חייבת לעשות משהו משמעותי. המדינה הייתה בכאוס בלתי רגיל ודווקא בתקופה הזו הרגשתי שהדבר הנכון הוא להתגייס כדי לסייע בציוד לחיילים. קיבלתי עשרות טלפונים על ציוד שחסר ועל הצורך בארוחות חמות ותוך זמן קצר התארגנו כדי להקים חמ"ל שבו השתתפו עשרות מתנדבים".

נועם שוחט מנהלת את החמ"ל באור יהודה. באדיבות המצולמים
נועם שוחט מנהלת את החמ"ל באור יהודה/באדיבות המצולמים

"הצלחנו להגיע לעשרות יחידות ברחבי הארץ והדבר המרגש ביותר הוא לקבל את הסרטונים של אחרי שרואים את החיילים מחייכים ומוקירים תודה", מוסיפה נועם. "אנחנו עם מיוחד - אין דברים כאלה בשום מקום בעולם.

חמ"ל למען חיילי צה"ל באור יהודה. באדיבות המצולמים
חמ"ל למען חיילי צה"ל באור יהודה/באדיבות המצולמים
מתושבי אור יהודה לחיילי צה"ל. באדיבות המצולמים
מתושבי אור יהודה לחיילי צה"ל/באדיבות המצולמים

"אבל עם כל הכבוד לפעילות שלי, אני חייבת להגיד תודה ענקית לתושבים המדהימים של אור יהודה, לעובדי "נפגשים" שנרתמו מהיום הראשון ולבעלי העסקים שעזבו הכול ובאו להתנדב", ממשיכה נועם. "הם נידבו את הרכבים שלהם, את הזמן הפרטי שלהם, את הסחורה שלהם ובעיקר נתנו מכל הלב כדי שיהיה לחיילים, למשפחות מהעוטף ולאזרחים הוותיקים טוב. תודה גדולה גם ללבנה שתיוי שריכזה איתי את הפרויקט ועשתה עבודה מדהימה. בהזדמנות הזו תודה לכל הנהגים שנרתמו וליובל מועלם, עדן ארביב ומעין נפתלי שסייעו רבות להצלחת הפרויקט".

בימים אלו הפרויקט נמשך כשהוא שם דגש על אוכל חם למי שזקוק בימים שבהם נראה שחסרה מנהיגות ברמה הארצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully