וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'למענכם' מחזקים את העורף הישראלי: עשרות רופאים פרוסים בבתי החולים

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 9:53

מגוייסים למענכם: מאז פרוץ הלחימה מערך הייעוץ הרפואי של ארגון 'למענכם' מעניק תמיכה רחבה בעורף הישראלי. יועצים רפואיים נפרסו בבתי החולים ומאות מתנדבים גויסו להפחתת העומס במרכזים רפואיים

עם היוודע ממדי האסון כתוצאה ממתקפת הטרור האכזרית בדרום, הודיעו בהנהלת 'למענכם' על התגייסות הארגון כולו, כל עובדיו ומתנדביו החלו לפעול מיידית במתכונת חירום וזאת במטרה להעניק סיוע לעורף הישראלי, באחת משעותיה הקשות של מדינת ישראל.

עובדי ומתנדבי 'למענכם' נפרסו בבתי החולים במטרה להעניק תמיכה וסיוע ולהוות אוזן קשבת וכתף תומכת למטופלים ובני משפחותיהם. כך גם במוקד הייעוץ הטלפוני של 'למענכם', צוות מסור של רופאים ויועצים רפואיים מטעם הארגון פועל ללא לאות, במשמרות ממושכות סביב השעון, על מנת להבטיח מתן טיפול מיטבי, ולתרום לשלוותם של הפצועים ממאורעות השבת ומזירת הלחימה ובני משפחותיהם, ביודעם כי הם מקבלים את הטיפול הרפואי האופטימלי.

עשרות רופאים ומתנדבים התגייסו לסייע בבתי החולים. צילום: למענכם, אתר רשמי
עשרות רופאים ומתנדבים התגייסו לסייע בבתי החולים/אתר רשמי, צילום: למענכם

בנוסף למוקד הטלפוני לייעוץ רפואי, בהנחיית חתן אות הנשיא הרב יוסי ערבליך יו"ר 'למענכם', הוקם כבר בימים הראשונים של המלחמה, מוקד טלפוני לתמיכה רגשית, שמאוייש על ידי עובדים סוציאליים מוסמכים, המעניקים מענה וליווי רגשי לחולים שפנו לארגון, ויש צורך לתת להם מענה רגשי בנוסף לליווי הרפואי המקצועי.

פרויקט מיוחד, אותו מוביל נשיא ארגון 'למענכם' פרופ' יוסף פרס לשעבר מנכ"ל ביה"ח 'שניידר' יחד עם כל בתי החולים בארץ בהצלחה יתרה, הוא שיתוף פעולה להבאת מתנדבים (שאינם בעלי הכשרה רפואית) לצורכי ביה"ח כגון סניטרים, מנקים, אלונקאים ועוד, במטרה להפחית את העומס הקיים כיום לאור המחסור בכח אדם, כתוצאה מאנשי צוות רבים שהתגייסו ומוצבים בחזית.

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully