וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצייר שסובל מפוסט טראומה פונה משדרות - עיריית ירושלים אימצה אותו

עודכן לאחרונה: 2.11.2023 / 13:49

האמן אורן ויצמן פונה מביתו בשדרות ולא הספיק לקחת איתו את ציוד הציור. ויצמן שמתמודד עם חרדות ופוסט טראומה הגיע למלון בירושלים. צוות עובדי העירייה הבינו את הרגישות ורכשו עבורו בדי ציור וצבעים

כ-15.000 מפונים שוהים בירושלים בימים אלו, בהנחיית ראש העיר משה ליאון, מגוייסים מאות עובדי עירייה לסייע ולתמוך בכל המפונים מהדרום והצפון שהגיעו להתארח בעיר בצל המלחמה. תושבי העיר שדרות שהתפנו לירושלים הם בין הראשונים שהגיעו למלונות בעיר מאז פרוץ המלחמה. המפונים מהדרום והצפון שוהים בכ-60 מלונות שונים הפרוסים ברחבי העיר.

אחד מהמפונים הוא הצייר אורן וייצמן, בן 48, תושב העיר שדרות, שהתפנה לפני כשבועיים ושוהה במלון 'גראנד קורט'. אורן סובל מפוסט טראומה ובעיות שינה וריכוז, ובשל המצב הביטחוני בשדרות בשנים האחרונות, הוא עוסק בציור לתרפיה ולהנאה מה שעוזר לו להתגבר ולהתמודד. כשעזב את שדרות לירושלים בפרוץ המלחמה, הוא השאיר את ציוד הציור והצביעה בביתו בדרום.

כאשר הגיעו נציגי העירייה למלון גראנד קורט ונפגשו עמו, הוא ביקש ציוד לציור, והעירייה דאגה לו למכחולים, בדי קנבס, צבעים וכל הציוד לו הוא נדרש, על מנת לעזור למצבו הנפשי.

אורן ויצמן - "הציור זה התרפיה שלי אחרי 20 שנה של טילים בשדרות". צילום: דוברות ירושלים, אתר רשמי
אורן ויצמן - "הציור זה התרפיה שלי אחרי 20 שנה של טילים בשדרות"/אתר רשמי, צילום: דוברות ירושלים

אורן מספר בהתרגשות: "הגעתי לפני שבועיים ועיריית ירושלים תומכת ועוזרת לנו בכל מה שצריך, אני עוסק בציור על בדי קנבס וגרפיטי על קירות, כאשר, אני משלב בציורים שלי מהטבע והיהדות. העירייה סיפקה לי בדים, מכחולים וציוד נדרש על מנת שאני אוכל לצייר. הציור זה התרפיה שלי אחרי 20 שנה של טילים בשדרות, גם בזמן מלחמה אפשר ליצור ולווסת את המצב הנפשי".

פרשת נוח - ציור של אורן בהשראת השבת השחורה. צילום: דוברות ירושלים, אתר רשמי
פרשת נוח - ציור של אורן בהשראת השבת השחורה/אתר רשמי, צילום: דוברות ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully