וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע סבתא: 300 ק"ג של עוגיות לחיילים

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 14:19

130 סבתות התגייסו למבצע מיוחד לאפייה של עוגיות ללוחמים בשטח. "איך אופים כל כך הרבה עוגיות? אתה מתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט אתה מגביר", סיכמה אחת הסבתות

הסבתות מחדרה מכינות עוגיות לחיילים/באדיבות המצולמים

עשרות אזרחיות ואזרחים ותיקים התגייסו למבצע מיוחד למען לוחמי צה"ל - אפיית כמות אדירה של עוגיות בטעם של סבתא. הפרויקט נולד במרכז יום לקשיש של עמותת גיל בגבעת אולגה, בעקבות שיחה של הוותיקים עם מנהלת המרכז, חגית כץ.

"לפני שבוע הם באו אליי ואמרו שכולם תורמים למאמץ, והם רוצים גם לסייע ולתרום", מספרת כץ. "סיפרתי להם שהבן שלי קיבל צו 8. כששאלתי אותו מה הוא הכי צריך, הוא ענה שיש לו הכל וסירב בעקשנות שאשלח לו משהו. אבל כמו אמא לחצתי ולחצתי. בסוף הוא אמר שהוא הכי רוצה עוגיות של סבתא. הטעם שהוא גדל עליו ושגורם לו להרגיש כמו בבית. וכמו אמא, הכנתי לו כמות גדולה ושלחתי".

מבצע סבתא - 300 ק"ג של עוגיות לחיילי צה"ל. באדיבות המצולמים
מבצע סבתא - 300 ק"ג של עוגיות לחיילי צה"ל/באדיבות המצולמים

הקשישות והקשישים התאהבו ברעיון. כל אחד מהם שלף את המתכון שלו ל"עוגיות של סבתא", קנו את החומרים ומיום רביעי החלו לאפות. "אנחנו נשלח, באמצעות משאיות שתרמה 'פיברו ישראל', קופסא אישית עם קילו וחצי עוגיות ל-200 חיילים. הכנו להם 300 ק"ג של טעם שיעלו להם זכרונות טובים". את המרכז מפעילה עיריית חדרה והוא פועל במסגרת המחלקה לאזרחים ותיקים באגף הרווחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully