וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

400 אנשי חינוך ואומנות התגייסו בצו 8 לסיירת השמחה בתל אביב

עודכן לאחרונה: 31.10.2023 / 15:32

העיר תל אביב קלטה אלפי משפחות עם ילדים מפונים מהדרום והצפון, לצד הפעילות של עיריית תל אביב יפו הוקמה 'סיירת השמחה' מיזם אזרחי התנדבותי שקם יום לאחר השבת הנוראית ב- 7 באוקטובר

לצד פעילות הסיירות הצבאיות שנלחמות באוייבים שלנו, יש מי שחשב להקים סיירת גם לאנשי העורף, ובמיוחד לילדים.

נועה דן, שחקנית ומורה לתאטרון (הכפר הירוק, אורנה פורת) לא יכולה להישאר אדישה למראות הילדים שפונו מביתם, כמעט באישון לילה כדי להגיע לתל אביב ולהתרחק ממראות הזוועה ומאיומי הטילים.

נועה העלתה פוסט בפייסבוק כי היא מעונינת להגיע למלונות מפונים בעיר תל אביב-יפו ולשמח אותם והציעה למי שרוצה להצטרף אליה, תוך מספר ימים הצטרפו 400 מתנדבים, אנשי חינוך, שחקנים אמנים, ומנחי סדנאות לסיירת השמחה.

סיירת השמחה עובדת בשיתוף פעולה עם עיריית תל אביב-יפו במספר מלונות מפונים ברחבי העיר, אליהן מגיעים המתנדבים ומעבירים הפעלות ממגוון תחומים: כלבנות טיפולית, סדנאות odt אתגרי, הרכבים מוזקילים, הצגות לילדים ולמבוגרים, סדנאות אומנות שיעורי תאטרון, ריקוד, קרב מגע, יוגה ועוד.

סיירת השמחה בתל אביב. באדיבות המצולמים
סיירת השמחה בתל אביב/באדיבות המצולמים
סיירת השמחה בתל אביב. באדיבות המצולמים
סיירת השמחה בתל אביב/באדיבות המצולמים
ביחד עם ילדי העוטף - סיירת השמחה בתל אביב. באדיבות המצולמים
ביחד עם ילדי העוטף - סיירת השמחה בתל אביב/באדיבות המצולמים

בעקבות הביקוש הרב לפעילות לילדים, נפתח חמ"ל של 'סיירת השמחה' אותה מנהלות נועה דן עם רונה טולדנו ביחד עם 10 אנשי צוות שעובדים גם הם בהתנדבות 24/7 . הסיירת פועלת מידי יום גם בהפעלות לילדי הצוות הרפואי בבי"ח איכילוב בעיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully