וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע המלחמה: דובר צה"ל מבקר את אחיו בכפר השיקומי

29.10.2023 / 16:05

לא מוותר על חיבוק משפחתי, תא"ל דניאל הגרי, דובר צה"ל, סיים סיור מבצעי בדרום והגיע לבקר את אחיו, יוני, מטופל בכפר השיקומי עדי נגב

דובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי, הגיע לכפר השיקומי "עדי נגב - נחלת ערן" לבקר את אחיו, יוני, מדייריו הראשונים של הכפר אשר מתמודד עם מוגבלות שכלית ורגשית.

בסיום סיור מבצעי בדרום, תא"ל הגרי ניצל מספר דקות והגיע לפגוש את אחיו, יוני ולבדוק איך המטופלים והצוות מתמודדים עם מצב המלחמה. "אני מאד מתרגש להיות פה היום. אנחנו בימים קשים של לחימה וצריכים את הרוח של החברה הישראלית. המקום הזה, שאני מכיר מהיום שהוא נבנה, מבטא את הטוב והעוצמות שבחברה הישראלית. אני שמח לראות את הכח הגדול שיש פה ואת הטיפול המסור. זה נותן לנו הרבה מאד כח ומזכיר לנו טוב מאד על מה אנחנו נלחמים".

דובר צה"ל מבקר את אחיו בכפר השיקומי עדי נגב. צילום: עדי נגב, אתר רשמי
דובר צה"ל מבקר את אחיו בכפר השיקומי עדי נגב/אתר רשמי, צילום: עדי נגב
דובר צה"ל דניאל הגרי בפגישה משפחתית עם אחיו יוני בכפר השיקומי עדי נגב. צילום:עדי נגב, אתר רשמי
דובר צה"ל דניאל הגרי בפגישה משפחתית עם אחיו יוני בכפר השיקומי עדי נגב/אתר רשמי, צילום:עדי נגב

אבי וורצמן, מנכ"ל הכפר ובית החולים השיקומי: "אנו מחזקים את ידיו של חברנו, תא"ל הגרי ושל כל חיילי צה"ל. עם ישראל עובר ימים לא פשוטים. החלטנו להצטרף למאמץ הלאומי ולפתוח מחלקת שיקום נוספת שתוסיף עוד 28 מיטות על ה80 שקיימות במחלקות. אנו מזמינים את כל תושבי הדרום וחיילי צה"ל הזקוקים לשיקום לבית החולים השיקומי החדש והממוגן שלנו. יש לנו כאן צוות נפלא ומקצועי שמחכה לטפל בכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully