וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'עגלת המקלחות של אריק' לחיילים וחיילות בשטח

עודכן לאחרונה: 29.10.2023 / 14:07

אריק כהן יזם מרמות השבים, נרתם בימי הלחימה הראשונים לסייע לחיילים. בשטח, הוא הבין את המחסור של מקלחות שדה, ואלתר עגלה עם תאי רחצה. היום פועלות כבר 6 מקלחות ניידות עם כל הפינוקים

אריק כהן יזם מרמות השבים, נרתם בימי הלחימה הראשונים לסייע לחיילים. בשטח הוא הבין את המחסור של מקלחות שדה, הוא אלתר עגלה עם תאי רחצה, היום פועלות כבר 6 מקלחות ניידות עם כל הפינוקים
אריק כהן הבין את הצורך הדחוף שיש במקלחות שדה אחרי שפגש בשטחי כינוס חיילים שלא התקלחו מספר ימים.

אריק וחבריו החליטו להתגייס למשימה הם ארגנו במהירות עגלה נגררת ועליה בנו 2 תאי מקלחת ורכשו אביזרים מכספם. המקלחות ניידות והן נגררות על-ידי רכבי שטח שנהוגים על-ידי מתנדבים ומגיעות לכל יחידה שזקוקה למקלחת בשטח.

השמועות על היוזמה התפשטו במהירות, הציוד השתכלל ונבנו כבר 3 עגלות ניידות שהן 6 מקלחות שעוברות יום יום בשטח. באזור העוטף, בדרום ובצפון. מאות חיילים נהנו ממקלחת חמה ומרעננת.

מקלחות לחיילים בשטח. יח"צ- חד פעמי, עיבוד תמונה
מקלחות לחיילים בשטח/עיבוד תמונה, יח"צ- חד פעמי

מספר חברות נרתמו באופן מידי וסייעו לאריק ליצור מערך מקלחות מפנק, מקצועי ובטיחותי ובראשן חברת "אמישראגז" שתרמה מערכות חימום מים שמורכבות ממחמם מים מהיר ואספקת גז שוטפת לרבות התקנה על ידי טכנאי החברה שמתנדבים לעזרה. בנוסף הם מביאים איתם גם מכונות תספורת וגילוח, בגדים תחתונים נקיים, מגבות וכו.

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully