וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום יום הולדת: תאומות בנות 13 מחדרה הכינו 450 מארזי הפתעה לילדי הדרום

עודכן לאחרונה: 24.10.2023 / 12:17

שירה והלל שמבי, תאומות מחדרה, תכננו חגוג את יום הולדתן ה-13 במסיבה עם החברות. בעקבות המלחמה, הבנות החליטו לתרום את הכסף, לפעילות שתשמח את ילדי הדרום וכוחות הביטחון

השתיים, תלמידות ח' בחטיבת הביניים למדעים ואמנויות בחדרה, הכינו הפתעות, ברכות וממתקים ופנו למחנה הנופש של האגודה למען החייל בגבעת אולגה. אתמול, הגיעו להפתיע את הילדים המתארחים שם מאז פרוץ המלחמה עם 450 מארזים מושקעים.

"רצינו לחגוג יום הולדת במסיבה", אמרה הלל. "כשפרצה המלחמה - הבנו שלא יתאפשר ולא יהיה הגיוני לעשות מסיבה במצב בו כל כך הרבה משפחות מתאבלות או מחפשות את הקרובים שלהן. באמצע הקידוש עלה לנו הרעיון לעשות שמח למשפחות, שפונו ואין להן לאן לחזור. ביקשנו מההורים את הכסף, שהם עמדו להשקיע במסיבה שלנו, והחלטנו להשתמש בו לקנות צ'ופרים והפתעות, לילדים שכל-כך הרבה יותר זקוקים לזה מאיתנו".

אנחנו הנשק הסודי - יוזמות מרגשות וסיפורים אישיים על הכוח האזרחי הישראלי

חוגגות יום הולדת 13 עם חיילי צה"ל וילדי הדרום. באדיבות המשפחה
חוגגות יום הולדת 13 עם חיילי צה"ל וילדי הדרום/באדיבות המשפחה
במקום חגיגת יום הולדת – הפתעות לילדי הדרום. באדיבות המשפחה
במקום חגיגת יום הולדת – הפתעות לילדי הדרום/באדיבות המשפחה

שיר סיפרה כי את ההפתעות הן הכינו על שולחן מחוץ לחדר האוכל: "סידרנו את המארזים שהמתינו למי שעמד להגיע לארוחת הצהריים. כל מי שבא לקח את אחת ההפתעות, שהוא התחבר אליה ונכנס לארוחה. כשנכנסו לחדר האוכל גילינו, שאירגנו לנו, המפתיעות, הפתעה משלנו. הכינו שולחן ארוך עם ברכות שהילדים ציירו לנו. לא ידענו שהם יעשו את זה, וממש התרגשנו. בהמשך שרו לנו 'יום הולדת שמח', והיה לנו יום ההולדת הכי טוב שיכולנו לדמיין. איזה כיף היה לשמח אותם, ומדהים היה איך שהם שימחו אותנו בחזרה".

אימן, הדר, סיפרה כי בנותיה הופתעו בצורה יוצאת דופן: "הן הגיעו לשמח את הילדים, ופתאום נתנו להן אהבה וחגגו להן. גילינו שוב, שכשאנחנו נותנים, אנחנו מקבלים הרבה יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully