וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיוך שלא ירד מהפנים: אופיר ליבשטיין ז"ל ראש המועצה האזורית שער הנגב 2018-2023

עודכן לאחרונה: 16.10.2023 / 21:40

ראשי מועצות מספרים על אופיר, האדם, החבר, המנהיג. איש מיוחד ויוצא דופן שהיה אהוב על תושביו, בני משפחתו וחבריו

"ראש מועצה האזורית שער הנגב אופיר ליפשטיין נהרג בשבת בבוקר בחילופי אש עם מחבלים שחדרו מעזה לשטח ישראל. אופיר יצא עם נשקו האישי להילחם במחבלים שחדרו לקיבוץ כפר עזה".

ביוזמת וואלה! ראשי מועצות מספרים על אופיר, האדם, החבר, המנהיג. איש מיוחד ויוצא דופן שהיה אהוב על תושביו, בני משפחתו וחבריו.

אופיר ליבשטיין ז"ל, נשוי לורד ואב לארבעה, התגורר בקיבוץ כפר עזה, כיהן כראש המועצה האזורית שער הנגב מאז 2018.

הסרטון האחרון של אופיר ז"ל מברך את התושבים לשנה החדשה

יוסי קרן, ממלא מקום ראש המועצה אופיר ליבשטיין

אופיר היה ידידי הקרוב. אנחנו צועדים יחד כבר מעל 15 שנה יחד. הייתי לצידו ברגעים הגדולים וברגעים הפחות גדולים. בגאווה גדולה ראיתי איך שער הנגב בהובלתו פורחת והופכת למקום של הייטק, חדשנות, בניה מואצת וקהילה חזקה ומלוכדת.

באותה שבת שחורה, השמועות על חדירת מחבלים התחילו לזרום. ברגע שהוא לא ענה לי לטלפון ידעתי שהוא כבר לא איתנו. זה היה לי ברור שהוא יהיה הראשון שיקפוץ. הוא יהיה הראשון שילך להגן על הבית שהוא כל כך אוהב. מאז אנחנו נמצאים במציאות נוראית וכל יום מגיעות עדויות נוספות על מה שהתרחש בישובים שלנו ובעוטף כולו.

אופיר תמיד אמר שישוביי שער הנגב הם המוצב הקדמי של מדינת ישראל. לצערי קיבלנו הוכחה כואבת במיוחד כמה אופיר תמיד צודק. אנחנו המוצב הקדמי ששומר על מדינת ישראל. המוצב הקדמי של מדינת ישראל נפל, אבל הוא יקום בשנית. אני מבטיח את זה לכל תושבי שער הנגב ובעיקר לאופיר. אנחנו נשמור על החלום שלו, על הקהילה הנפלאה והחזקה הזו.

אני אוהב אותך חבר
בשמי ובשם כל קהילת שער הנגב
יהי זכרו של אופיר ברוך

ערן דורון, ראש מועצה אזורית רמת נגב

"אנחנו במלחמה ולא הייתה דקה לעצור ולעכל את נפילתו של חברי, אהובי, אופיר ליבשטיין, ראש מועצה אזורית שער הנגב. אופיר נהרג בקיבוצו כפר עזה, בזמן שהגן על קהילתו, מועצתו, מדינתו -ביתו. כל כך קשה לתפוס את אובדנו. ליבי עם המשפחה ומועצה אזורית שער הנגב."

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ערן דורון ואופיר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ערן דורון ואופיר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אסיף איזק - ראש מועצת חוף הכרמל

היה לי אח ואיננו עוד!
אבדו לי המילים.
שנים של חברות עמוקה בין המשפחות.
חלומות משותפים לעתיד והרבה אהבת הארץ.
מחבק את המשפחה ותושבי שער הנגב.

אסיף איזק ואופיר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אסיף איזק ואופיר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שי חג'ג' ראש המועצה האזורית מרחבים ויו"ר מרכז השלטון האזורי

"אופיר היה חבר קרוב וראש מועצה שתמיד היה הראשון להגן ולשמור על תושבי המועצה. במותו - כמו בחייו - היה אופיר מופת לאיש ציבור ערכי הנאבק למען תושביו גם תוך סיכון חייו.

ביום הכיפורים, שבועיים קודם, שיתפתי בפייסבוק במצווה הגדולה שעשה חברי היקר אופיר ליבשטיין למען חיילי צה"ל. כתבתי לו בשעה 17:29 שיש 4 חיילים שהגיעו לבסיס נחל עוז ואין להם ארוחה מפסקת. שמתי צילום מסך מההודעה כי זה פשוט לא להאמין, בשעה 17:44 אופיר כבר שלח לי תמונה של החיילים בביתו שבכפר עזה עם ארוחה עשירה. וכזה היה אופיר. הראשון לעזור ולתרום.

הידיעה על מותו היכתה בנו. אופיר יחסר לכולנו. כל עם ישראל משתתף בצערה הכבד של ורד אלמנתו על האובדן העצום. אין מילים שיתארו את הכאב."

עוזר לחיילים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עוזר לחיילים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

איציק אשכנזי, מנכ"ל מרכז השלטון האזורי בישראל‏

קשה לי למצוא את המילים לאחר הטלפון שקיבלתי שבו התבשרתי על מותו של חברי האהוב אופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית שער הנגב, שנהרג בחילופי אש עם מחבלים עת יצא להגן על היישוב.
במסגרת תפקידי הכרתי את אופיר באופן אישי, והקשר בינינו הלך והתהדק. אופיר היה איש רעים להתרועע, חכם ושנון, תמיד בנועם ובחיוך. השיחות הרבות בינינו היו מקצועיות ואישיות, כשתמיד, תמיד כל מה שהעסיק את אופיר היו המועצה ותושביה, ועתידו של עוטף עזה.

אופיר היה פטריוט אמיתי של העוטף ומדינת ישראל, מלח הארץ נדיר ומיוחד.

לא הפתיע אותי לשמוע, כי כמו במערכות קודמות כך גם הפעם - אופיר היה הראשון לצאת לשטח, לעזור ולהגן על הבית.

כי זה היה אופיר.

אני גאה לומר שהייתי חבר שלך, אופיר.
אתה כבר חסר.

איציק אשכנזי ואופיר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
איציק אשכנזי ואופיר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גלית שאול, ראשת המועצה האזורית עמק חפר

"אופיר ואני נבחרנו שנינו לראשות המועצה, לפני חמש שנים, ומיד נוצרה בינינו חברות, הערכה ושותפות דרך. לשנינו הייתה תפיסה וערכים דומים, של התמקדות בחיזוק הקהילה והחברה ברשות וזמינות תמידית לתושבים. הייתה לנו שותפות גם בנושאי החקלאות, והמשמעות הגדולה שלה לכל המדינה. אופיר היה לי אוזן קשבת בכל כך הרבה נושאים, מקטנים ועד גדולים וחבר אמת. מותו הוא אובדן נוראי אישי שלי, וכמובן של משפחתו והקהילה שלו, שחוו אסון בלתי נתפס.

בתוך מצב החירום שאליו נקלענו, אני מרגישה שעוד לא הצלחתי לעכל את המוות של אופיר. אני מחבקת את משפחתו ואת חבריו, את הנהגת מועצת שער הנגב ואת כל תושבי המועצה. אני בטוחה שהם ימשיכו בדרכו המיוחדת והמשמעותית של אופיר".

אופיר ליבשטיין ז"ל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אופיר ליבשטיין ז"ל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

דורון שידלוב, ראש המועצה האזורית ברנר

"אופיר קיבוצניק בנשמתו, הכרתי את אופיר מביקורים, במועצה שער הנגב, איש חזון, סביבה למדתי מימנו הרבה על הקמת מנהלת "שיקמה" סירנו בנחל וראיתי את החלום מתגבש. לאופיר היה אמונה גדולה בשיתוף פעולה אזורי ראה את השיתוף הכלכלי עם הפלסטינאים "בעמק השלום. חזון שהיה קשה היום להגשים אותו. איבדתי חבר יקר, איש ערכי , שהשלטון האזורי ומדינת ישראל הפסידה".

אופיר עם הרמטכ"ל הרצי הלוי ואלוף פיקוד העורף. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אופיר עם הרמטכ"ל הרצי הלוי ואלוף פיקוד העורף/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יוסי דגן, ראש מועצת שומרון

אופיר. איך מספידים חבר?

הקדשת את חייך למען תושבי הדרום, ונפלת למענם ולמען הארץ הזו. תמיד ידעת לרוץ למרחקים ארוכים. לראות את התוצאה עוד לפני המעבר בדרך, איזה הפסד ענק לתושבי שער הנגב והדרום ומדינת ישראל כולה.

באופן טבעי מי שניזון רק מהתקשורת, אדם שלא מכיר, יחשוב שאתה כראש מועצת שער הנגב ואני כראש מועצת שומרון היינו אמורים להיות בוויכוחים אידיאולוגיים או פוליטיים כל בזמן - אבל מהרגע הראשון באת באהבה ובחיבוק. לא רק אלי, לכל השותפים האחרים. תמיד הייתה בינינו אהבה ורעות.
הרגשתי איתך וכולנו הרגשנו איתך תמיד שהיותנו עם אחד היא לא קלישאה, היא מציאות. היית אדם אידיאולוגי עם דעות - ובאותה רמה: עם אהבה עצומה לכל אדם, לכל עמית לכל אח.

היית דמות להערצה בחיוך שלך במנהיגות ובנחישות נקטפת לפני שהספקת להגשים את התוכניות הרבות שהיו לך לישובי מועצת שער הנגב, ומהצד השני הספקת כל כך הרבה.

תמיד עמדת בחזית למען התושבים, למען הארץ וגם ברגעים האחרונים שלך עמדת כצוק איתן להגנה על הדרום. על הישוב על המשפחה. בשבילי תמיד תהיה אופיר החבר, הציוני המושבע, שמתגייס למען כל מטרה, גם למען תושבי השומרון כשהיה צריך. החבר שיודע לצחוק ולהיות רציני ורחב כתפיים.

תחסר לי אופיר אחי היקר. איך נפלו גיבורים.

אושרת גני גונן, ראש מועצת דרום השרון

"אופיר היה מנהיג בכל מובן. הוא דאג לתושביו בשגרה והקריב את חייו למענם בשעת חירום. הוא לא היסס כשהסתער אל עבר המחבלים כדי להגן על שכניו ותושביו כחבר בכיתת הכוננות. הוא רצה בטוב, תמיד. הוא האמין שאפשר לקיים שיתופי פעולה עם רצועת עזה כדי לקדם שגשוג כלכלי ושלום. אהב את אדמת הנגב, את אדמת ישראל, אהב את החיים ואהב אדם.
יהיה זכרו ברוך לעד"

ניצן פלג, ראש מועצת גליל תחתון

אופיר היה חבר, איש שיח לעצה טובה עם ידע עצום וניסיון. תמיד חיובי ואופטימי ומחייך- כמו כאן בתמונה המשותפת שלנו במרוץ הלילה המשותף לשדרות ושער הנגב. אובדן גדול למרחב הכפרי.ה

אלי ברכה, ראש מועצה אזורית חוף השרון

"אופיר גדל והתחנך בכפר נטר שבחוף השרון. כל מכריו בחוף השרון זוכרים את הנער והבוגר אופיר המלא התלהבות בעשיה ועם נשמה ענקית של נתינה"

אריה כהן, ראש המועצה האזורית מגילות ים המלח‏

"אופיר, אני לא מאמין, שאני כותב עליך בלשון עבר. היכרותנו הולכת שנים אחורה, עת היית מנכ"ל איגוד התעשייה הקיבוצית ואני יו"ר חברת אהבה.

דיברנו על שיתופי פעולה בתעשייה וגם על פסטיבלים: אתה מיוזמי פסטיבל דרום אדום ואני הייתי מיוזמי ומנהלה הראשון של פסטיבל AHAVA ים המלח.

כשהפכת לראש מועצה, מעט אחריי, דיברנו, התייעצנו והיינו אצלכם עם צוות המועצה, ללמידת עמיתים.
למדנו מכם לא מעט על ניהול אירועי חירום ואני מיישם את הנלמד היום, ברגעים קשים אלה ממש.
נפלת, כשהגנת על פיסת המולדת הקטנה שלנו, מות גיבורים. אזכור את הרצון שלך לתרום, את החיוך הבלתי נגמר, את החברות ואנסה להמשיך לחייך ולעשות גם בשמך.
יהי זכרך ברוך.

אריה כהן ואופיר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אריה כהן ואופיר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ניב ויזל, ראש מועצת מטה יהודה

אני תמיד אזכור את אופיר, חבר, אח , ראש מועצה מדהים
איש צנוע
אהבתי לבקר אותך ללמוד ממך הכל בצניעות.
כל כך מעמיק כל כך יודע.
איש משפחה מאוד אוהב את הארץ והמדינה
אני אתגעגע אליך, למדתי ממך המון.
אתה מודל לכולם
יהי זכרך ברוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully