וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי הרשויות: רוכשים נשקים להגן על אנשינו, לא מחכים לממשלה

עודכן לאחרונה: 16.10.2023 / 12:33

כמו בקורונה, ראשי הרשויות בישראל פועלים עצמאית למען התושבים ולא מחכים לסיוע ממשלתי. חיים ביבס ראש עיריית מודיעין החל לרכוש עצמאית נשק לכיתות הכוננות. "חלק ממשרדי הממשלה לא מתפקדים וקרסו, פנינו כבר לפני שבוע לבקש נשקים ל 120 רשויות, אין מענה"

כמו בקורונה, במלחמות ומבצעים צבאיים, הדואגים הראשונים לעורף, הם ראשי הרשויות שנמצאים בקו הראשון מול האזרחים. נכנסים מתחת לאלונקה מהדקות הראשונות של האירועים ועד בכלל.

120 ראשי רשויות פנו בתחילת שבוע שעבר לגורמי הממשלה בדרישה לחמש את כיתות הכוננות בערי ישראל, להגביר את תחושת הביטחון של התושבים ולהוות מכפילי כוח לגורמי הביטחון, חלק מהרשויות צמודות גדר, קיבלנו מענה אך מאות ערים נותרו ללא כיתות כוננות. חלק מראששי הרשויות לא מחכים לממשלה ולצבא והחלו לרכוש עצמאית נשקקים להגן על הישובים.

חיים ביבס, יושב ראש השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים רעות, החליט לרכוש נשקים עבור כיתת הכוננות העירונית ואנשיה יצאו לשטח לסיורים כבר הבוקר.

ביבס תוקף את הממשלה ואומר, "פנינו, לפני שבוע בשם 120 ראשי רשויות למשרדי הממשלה בדרישה להקמת כיתות כוננות שבוטלו, לחמש ולצייד אותם. לצערי, רוב משרדי הממשלה קרסו לגמרי ולא מתפקדים, למעט משרד הביטחון ועוד כמה משרדים, השאר עדיין לא התעוררו ועסוקים בלאסוף את עצמם. לראשי הרשויות אין זמן לחכות לממשלה, אנחנו יודעים לפעול לבד, רק אל תפריעו. הגיע נציג ממשלתי ביקש שנכין תוכנית, אותה יעביר למקבלי ההחלטות, מאז הוא נעלם ולא שמענו עליו".

חיים ביבס, ראש העיר מודיעין, לא מחכים לממשלה, התחלנו לרכוש עצמאית נשקים להגן על העיר. צילום: דוברות מודיעין, אתר רשמי
חיים ביבס, ראש העיר מודיעין, לא מחכים לממשלה, התחלנו לרכוש עצמאית נשקים להגן על העיר/אתר רשמי, צילום: דוברות מודיעין
כיתת הכוננות העירונית במודיעין. צילום: דוברות מודיעין, אתר רשמי
כיתת הכוננות העירונית במודיעין/אתר רשמי, צילום: דוברות מודיעין

במודיעין, פועלים כיום מספר צוותי הגנה, כוח צבאי, משטרת ישראל, כיתת כוננות של משרתי מילואים, וכיתת כוננות עירונית, המורכבת מתושבים ועובדי עירייה, יוצאי יחידות קרביות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully