וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי הערים דורשים משר הפנים - "דחה את הבחירות המקומיות, אנחנו במלחמה"

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 13:36

על רקע המלחמה הקשה בעזה דורשים ראשי ערים לדחות בשלושה חודשים את מועד הבחירות המקומיות שאמורות להתקיים ב- 31.10.23. שר הפנים שוקל לדחות בחודש, אך ועדת הבחירות ממשיכה בהכנות כרגיל. במידה

21 ימים לבחירות המקומיות - על רקע המלחמה הקשה בעזה, מאות ההרוגים ואלפי הפצועים, הנעדרים והשבויים בעזה ועשרות אלפי צווי ה-8. למרות כל אלה, לא התקבלה במשרד הפנים החלטה האם לקיים את הבחירות המקומיות ב- 31.10.23 כסדרן.

במציאות ביטחוניות קשה שכזאת על שר הפנים לגלות מנהיגות ולהודיע על דחיית הבחירות במספר חודשיים. בעוד 21 ימים אמורים תושבי מדינת ישראל לממש את זכותם הדמוקרטית ולהצביע בקלפי. האם בזמן מלחמה נוראית שכזאת זה בכלל מעניין מישהו?

רן קוניק ראש העיר גבעתיים - עושה רושם שאין ברירה לדחות את הבחירות ואני מניח שזה מה שיקרה, ישראל במלחמה ועוד כזו שלא ידעה עשרות שנים. אין אפשרות כרגע לעסוק בבחירות מקומיות, ולא יקרה כלום אם יידחו בחודש.

משה ארבל בישיבת הממשלה 10 בספטמבר 2023. חיים גולדברג, פלאש 90
משה ארבל בישיבת הממשלה 10 בספטמבר 2023/פלאש 90, חיים גולדברג

ראשי ערים נוספים דורשים משר בפנים להודיע בהקדם על דחיית הבחירות, בכדי לאפשר למערכות העירוניות לעסוק בטיפול במלחמה השוטפת.

בהודעה שפרסמה ועדת הבחירות נמסר, "נכון לעכשיו לא התקבלה כל החלטה על דחיית הבחירות וההכנות התפעוליות נמשכות כסדרן על פי תוכניות הגיבוי שמשרד הפנים הכין מראש גם לתרחיש מלחמה".

סיכם אחד מראשי הערים, אנחנו קוברים את התושבים שלנו ומלווים את הפצועים והנעדרים. משרד הפנים צריך להודיע במיידי על דחיית הבחירות, אנחנו במלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully