וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון אזולאי מועמד לראשות העיר: "אנחנו במאבק על הצביון היהודי של כרמיאל - לא לעיר מעורבת"

בשיתוף כרמיאל החדשה

עודכן לאחרונה: 5.10.2023 / 13:15

הזירה המקומית מארחת את אלון אזולאי, מתמודד לראשות העיר כרמיאל. איתו נדבר על 'תוכנית אלון' לחיזוק הביטחון האישי של התושבים, המלחמה על הציביון היהודי של כרמיאל והתוכניות לתעסוקה ומסחר

הזירה המקומית עם אלון אזולאי/וואלה!

אלון אזולאי הגיע לכרמיאל בילדותו. בגיל11 נפרדו הוריו והוא נשלח ל'כפר הילדים'. שם גדל, התחנך, צמח ובנה לראשונה את חייו. זוהי התקופה, שבה נקשרה דרכו של אלון עם העיר . מאז ועד היום, מתגורר אלון בכרמיאל.

בראיון לזירה המקומית חושף אלון אזולאי את חזונו, לחיזוק הצבייון היהודי של העיר לא כעיר מעורבת, חיזוק המשילות והביטחון האישי של התושבים וקידום התעסוקה. "כרמיאל כיום אינה מממשת את ייעודה, היא מתכחשת למגמות ההגירה ולסיכון הפיכתה לעיר מעורבת, העיר אינה אטרקטיבית מספיק בתחומי התעשייה, התעסוקה, ההשכלה, החינוך ואפילו במתן שירותיה העירוניים. היא מתקשה להחזיק את תושביה הוותיקים אשר חלקם מהגרים לרשויות סמוכות ואילו חלק חיוני מתוך צעיריה מהגר למטרופולין חיפה ות"א.

אלון אזולאי, מועד לראשות העיר כרמיאל. וואלה!, אתר רשמי
אלון אזולאי, מועד לראשות העיר כרמיאל/אתר רשמי, וואלה!

"בחזוני, כמובן צריכה כרמיאל לממש את ייעודה לייהוד המרחב בעצם היותה אבן שואבת למתיישבים, אך לא די בכך, עליה להיות עיר מובילה וסמל של מצוינות בחינוך, באקדמיה, בתעשייה, ביחסי הקהילה, בתרבות, בספורט ובפיתוח העירוני. כרמיאל חדשה, תשמור על הצביון המיוחד לה, תהיה בית בטוח, איכותי וחזק לכל טווח הגילאים ותהווה מרכז אזורי לתעסוקה איכותית, תרבות, ספורט, בידור ופנאי.

כרמיאל תהא עיר אוניברסיטאית וסטודנטיאלית, אבן שואבת ליזמים ולדור הצעיר. כרמיאל בראשותי, תוביל מערכת חינוך איכותית, תתנהל בשקיפות כעיר חכמה וחדשנית, תעניק שירותים עירוניים מוגברים ותפעל תוך יצירת שותפויות מעצימות עם השלטון המרכזי, הרשויות הסמוכות וארגוני החברה האזרחית.

כרמיאל תתהווה כעיר מדע וטכנולוגיה, אקדמית ומחקרית עם תעשייה חדשנית ועתירת ידע ומרחבי תעסוקה מתקדמים, אשר מניחה תשתיות איכות לתושביה הצעירים, הבוגרים והוותיקים. עיר המנוהלת באופן חכם תוך שימוש בתהליכים טכנולוגיים ודיגיטליים ובעלת קהילה תומכת וחסונה. כרמיאל תתעצם כעיר גדולה ואטרקטיבית בלבו של הגליל, היא בירת הגליל.

בשיתוף כרמיאל החדשה
  • עוד באותו נושא:
  • כרמיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully