וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל וידל ראש עיריית רמלה באולפן וואלה! "ראש הממשלה יגיע לרמלה לחנוך תחנות משטרה חדשות"

בשיתוף הליכוד

עודכן לאחרונה: 4.10.2023 / 13:27

הזירה המקומית עם מיכאל וידל ראש העיר רמלה המסכם קדנציה ראשונה. על הפעולות לחיזוק הביטחון האישי של התושבים, הזינוק בממוצע הבגרויות ל 81%, המעבר של הבקו"ם והקמת 'טרמינל 6' מגה מתחם עסקים ומסחר

הזירה המקומית עם מיכאל וידל ראש העיר רמלה/וואלה!

רמלה, אחת הערים המעורבות בישראל עם למעלה מ- 90 אלף תושבים. בשיאו של מהפך בשנים האחרונות, והופכת להיות מטרופולין גדול בשפלה. לאחרונה החלו בתחומה בניית בסיסי צה"ל מרכזיים, מעבר בנק הדם של מד"א, פיתוח מגה אזור תעשיה ומסחר שיספק כ- 30,000 מקומות עבודה. עלייה דרמטית בממוצע הבגרות מ - 56% ל - 81%.

מיכאל וידל,סוגר 7 שנות כהונה. ביוני 2017, נבחר וידל לתפקיד ראש עיריית רמלה בבחירות מיוחדות שהתקיימו בעקבות התפטרותו המפתיעה של ראש העירייה יואל לביא. הוא התמודד מטעם הליכוד וניצח בבחירות לאחר שהשיג 53.7% מקולות המצביעים.

בראיון לזירה המקומית של וואלה! מספר וידל על סוד הקסם של העיר

"המרקם האנושי המרכיב את העיר. סמל ומגדלור לחיים משותפים, עיר בה חיים זה לצד זה בני שלושת הדתות וכן קהילות מ-62 מדינות ויותר. עיר שאנשיה חמים, למרות שבשנים האחרונות מספר התושבים בה גדל וכבר עומדת על כמעט 90,000 תושבים, עדין מתנהלת כמו קהילה אחת קטנה בה כולם מכירים את כולם וכמובן מכבדים האחד את השני".

מיכאל וידל ראש העיר רמלה בזזריה המקומית. וואלה!, אתר רשמי
מיכאל וידל ראש העיר רמלה בזזריה המקומית/אתר רשמי, וואלה!

אתם מסכם קדנציה ראשונה מה המשימה הדחופה על שולחנך?

"כמו בכל הארץ, גם ברמלה, נושא הביטחון האישי והמשילות. ראש הממשלה בנימין נתניהו,יגיע עוד שבועיים לעיר לתמיכה בי ולתכנון משותף של חיזוק הביטחון האישי בעיר. אנו בשנים האחרונות משקיעים משאבים רבים, הגדלת אגף הביטחון, הגדלה ורכישה של אמצעים בהם מצלמות מתקדמות, פתיחת נקודות משטרה ועוד. עם זאת יש צורך בשיתוף משטרת רמלה לקדם פעולות נוספות אשר ישפרו ויחזקו את תחושת הביטחון של התושבים".

אחד ההישגים הבולטים בעיר, זה ההשקעה בחינוך וכבר רואים את התוצאות, יש עלייה דרמטית בממוצע הבגרות מ - 56% ל - 81%. איך עושים את זה?

"אחד התחומים המשמעותיים ביותר בהם העיר רמלה זינקה קדימה הוא תחום החינוך. לאחר שהובלתי תכנית אסטרטגיית חינוך מקצועית התוצאות לא איחרו לבוא. בשנים האחרונות החל שיפור עצום בזכאות בבגרות מ - 67.8% ל - 79.8% ועלייה דרמטית בממוצע הבגרות מ - 56% ל - 81%. אבל לא די בכך בשנים הבאות אני מכוון להמשיך קדימה בכל הכוח, לשלב את מכון ויצמן במערכת החינוך, להמשיך בשדרוג מוסדות החינוך, כשהמטרה ברורה לחלוטין, להפוך את רמלה למובילה אזורית במדדי החינוך ולהציב את העיר בעשירייה הפותחת של הערים בארץ".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מיכאל וידל ראש העיר רמלה בזירה המקומית של וואלה!. וואלה!, אתר רשמי
מיכאל וידל ראש העיר רמלה בזירה המקומית של וואלה!/אתר רשמי, וואלה!

לפני שנה השקתם את אחת התוכניות הגדולות של רמלה, טרמינל 6, מגה מתחם עסקים ותעשייה שהיה תקוע 20 שנה, איך הצלחת לקדם את זה?

"אחד הדברים החשובים להתפתחותה של עיר, זו יצירת מקורות הכנסה חדשים. לפני כשנה יצאנו לדרך עם השקת אחת התכניות הכי גרנדיוזיות שאי פעם העיר הובילה וזו הקמתו של טרמינל 6 - מרכז עסקים עתידני המשלב בתוכו אזורי מסחר ולוגיסטיקה לצד פארק ירוק ואזורי בילוי ופנאי.
אחרי 20 שנה שהיה תקוע, הגעתי להבנות והסכמים עם ראשי הרשויות גזר וחבל מודיעין אשר יביא להקמתו של טרמינל 6 שיכלול למעלה מ-2 מיליון מ"ר לתעשייה ומסחר ויספק כ- 30,000 מקומות עבודה ונבנה מתוך תפיסה הרמונית של שילוב עסקים, קהילה, טבע וסביבה, המאפשרת למבקרים והעובדים בו לקיים אורח חיים בריא. ההכנסות הצפויות יביאו להכנסות של מאות מיליונים אשר ניתן יהיה להשקיע אותם חזרה בעיר בתחומי חינוך, תשתיות ועוד".

הנדל"ן הוא אחד הנושאים הבוערים במדינה, מה התוכניות שלך לקידום תוכניות נדלן ודיור לזוגות צעירים?

"מתוך ראייה אסטרטגית על צורכיהם של הזוגות הצעירים במציאות הבלתי-אפשרית של רכישת נדל"ן בישראל, דאגנו לכך שבמסגרת בנייתה של השכונה החדשה "נאות פרס" בחלקה הצפוני של העיר זכתה חברת דונה דום במכרז להקמת פרויקט לשכירות ארוכת טווח ברמלה. מדובר בפרויקט "דירה להשכיר" הכולל 300 יחידות דיור במגדל מגורים חדש, מהן 200 שייועדו לשכירות ארוכת טווח, לתקופה של 15 שנים. 100 היח"ד הנותרות יימכרו בשוק החופשי. זאת בנוסף למתחמים רבים בעיר שעתידים לעבור "פינוי בינוי" מה שיזמן הזדמנויות רבות לרכוש בתים חדשים באזורי הוותיקים של העיר".

איך אתה רואה את העיר בעוד עשר שנים?

"עם כניסתי לתפקיד גיבשתי יחד עם אנשי מקצוע, מנהלים ועובדים בעירייה את התכנית האסטרטגית "רמלה 2030" תכנית שלמעשה מהווה חזון לעשור הקרוב. התכנית תסייע רבות לפיתוח החוסן החברתי והכלכלי של העיר, הפיכתה למוקד ביקוש ומשיכת אוכלוסייה צעירה, עיר מובילה במצוינות וחינוך, מיתוג העיר כמטרופולין תרבות ופנאי ויצירת תעסוקה איכותית. הגידול במספר התושבים בעיר והצפי לצמיחה נוספת בשנים הבאות, חייבו אותנו לעצור ולבצע חשיבה ארוכת טווח, הצופה פני עתיד, בדגש על צורכי התושבים, התאמת שירותים עירוניים ומינוף מיטבי של נכסים קיימים. התכנית האסטרטגית מציגה באופן מקיף את החזון, המטרות, כיווני הפעולה והצעדים הגדולים שיובילו ויקדמו את העיר והעירייה בשנים הבאות".

בשיתוף הליכוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully