וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקאי אוהד חיטמן מצטרף לרשימתו של ישראל זרי ברמת גן

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 17:07

המוזיקאי אוהד חיטמן, מתגורר עם בן זוגו ומשפחתם ברמת גן החליט להצטרף לפוליטיקה ברשימתו של ישראל זרי, חבר המועצה הגאה הראשון ברמת גן

היוצר, המוזיקאי, המחזאי והמורה אוהד חיטמן ישובץ במקום השמיני בסיעת 'כחול לבן והצעירים' בראשות ישראל זרי (חבר המועצה הגאה הראשון ברמת גן) בבחירות למועצת העיר רמת גן שיתקיימו בחודש אוקטובר הקרוב.

חיטמן בן 46 , זוכה פרס התיאטרון הישראלי, כתב והלחין עשרות שירים ומחזות, הפיק אלבומים אישיים וכן שיתף פעולה עם אמנים ישראלים מהשורה הראשונה. צירופו לרשימה מחזק את המסר למשפחות צעירות בעיר שמבקשות לגדל פה את ילדיהם במציאות סובלנית, שוויונית ואוהבת.

רשימת 'כחול לבן והצעירים' רואה חשיבות בהשמעת קולות ליברליים בעיר, כמו אלו של חיטמן. צירופו של חיטמן הוא חיבור טבעי, כרמת גני שחי בעיר עם בן זוגו ושני ילדיהם ורוצה לשמור ולקדם את רמת גן כעיר מכילה לכל תושביה.

אוהד חיטמן מצטרף לרשימתו של חבר המועצה ישראל זרי מרמת גן. באדיבות המצולמים
אוהד חיטמן מצטרף לרשימתו של חבר המועצה ישראל זרי מרמת גן/באדיבות המצולמים

אוהד חיטמן: "הזכות של כל אדם באשר הוא לחיות את חייו בחופש ובעוצמה. אנחנו כאן בשביל לשמור על זה. את ישראל זרי זכיתי להכיר בזכות העשייה בעיר, והחיבור נוצר בעקבות הדעות והאמונות המשותפות. אני מאמין ברשימה הזו וגאה לקחת בה חלק."

ישראל זרי, יו"ר כחול לבן והצעירים ברמת גן: "אוהד שותף לדרך הערכית והאידיאולוגית בעיר, אבל לפני כן אוהד הוא אמן ויוצר מוכשר שמביא קול חשוב לרשימה שלנו. בשנים האחרונות משפחות צעירות גאות רבות עברו לעיר בזכות המהפכה שעשינו, ואוהד הוא הקול שלהן. אני גאה בהצטרפות הזו ומאחל לכולנו בהצלחה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully