וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר סמית בנתניה: ראש העיר מרים פיירברג-איכר ממשיכה להתחזק עם 56% תמיכה

עודכן לאחרונה: 4.10.2023 / 12:24

מגמת ההתחזקות של ראש העיר נתניה נמשכת, בסקר חדש עם מובילה עם 56% תמיכה, עלייה נוספת מסקר שנערך לפני מספר שבועות. שאר מתחריה, הרחק מאחור

מניתוח תוצאות הסקר עולה כי ראש העיר מרים פיירברג-איכר מנצחת בסיבוב הראשון בבחירות לראשות העיר עם 56% מהקולות בקרב בעלי הדעה. התחזקות של 3% לעומת הסקר של מכון דיירקט פולס בראשות שלמה פילבר שנערך לפני כשלושה שבועות.

עוד עולה מהממצאים כי אף אחד מהמועמדים לא מאיים על מעמדה של פיירברג איכר וקיבלו אחוזים נמוכים ופער ניכר- אבי סלמה עם 23% (ירידה של 4% לעומת הסקר של פילבר), טלי מולנר (13%), אהרון אורגד (5%) ואפרים בולמש (3%).

64% מהנדגמים השיבו כי לדעתם מרים פיירברג איכר תנצח את הבחירות, 8% בלבד השיבו אבי סלמה, 2% טלי מולנר, 1% אהרון אורגד, 0% אפרים בולמש, ו-25% השיבו שלא ברור מי ינצח.

מרים פיירברג-איכר ראש עיריית נתניה בריאיון לניר קיפניס וליאת רון בכנס השלטון המקומי 2022. צילום: רובי קסטרו, אתר רשמי
מרים פיירברג-איכר ראש עיריית נתניה בריאיון לניר קיפניס וליאת רון בכנס השלטון המקומי 2022/אתר רשמי, צילום: רובי קסטרו

17% ממשתפי הסקר עדיין לא החליטו למי יצביעו. על פי הנתונים, מרים פיירברג איכר 45%, אבי סלמה 19% טלי מולנר ,13% אהרון אורגד ,4% אפרים בולמש ,2%.

הסקר נערך על ידי מכון סמית בהובלת רפי סמית, עבור נתניה אחת. בין התאריכים ה-26-27 בספטמבר סקר טלפוני בקרב 600 איש המהווים מדגם מייצג של בעלי זכות ההצבעה בנתניה בגילאי 17 ומעלה. על פי שיטות סטיטסטיות. הטעות הסטטיסטית עומדת על 4%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully