וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונה יהב: "אצא לגייס כספים בחו"ל כדי שיהיו עוד 100 ניידות ושוטרים בחיפה"

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 13:24

בעקבות הרצח האחרון פנה יונה יהב במכתב למפכ"ל המשטרה קובי שבתאי וביקש ממנו להעלות את חיפה לראש סדר העדיפויות המשטרתי לטיפול בפשיעה

בעקבות ריבוי מעשי הרצח בחיפה בתקופה האחרונה, משגר יונה יהב, המועמד לראשות העיר פנייה דחופה למפכ"ל המשטרה, "בשבועות האחרונים אנחנו עדים איך רחובות חיפה הופכים לזירת פשע של מעשי רצח וירי חי, לצד השתוללות של מכוניות מרוץ ואופנועים המסכנים ופוגעים בבטחון האישי של תושבי חיפה ואורחיה", כתב יהב. "חיפה היא עיר מחוז ומרכז מטרופולין הצפון. פגיעה בביטחון חיפה כמוה כפגיעה בריבונות ישראל בצפון!".

יהב כותב כי "מעשי הרצח בעיר מערערים את יסודותיה כעיר שלום. ההשלכות יכולות להיות הרות אסון גם ברמה הלאומית".

יהב מבהיר כי ידוע לו כי המשטרה סובלת ממחסור בתקציבים ובכח אדם, אך גם את מוכנותו לסייע למשטרה במשימותיה. "לצד הצורך להחזיר תקנים שקוצצו במחוז, אני לוקח עליי אחריות לגייס כל סכום שנדרש מידידי חיפה ומקהילות מעבר לים. אצא למסע אדיר של גיוס משאבים לשיתוף תקציבי (מצ'ינג) ובתוך 90 יום המשטרה והעירייה יוכלו להוסיף 100 שוטרים וניידות לרחובות חיפה".

לסיום קורא יהב לנקוט יד קשה כנגד העבריינים המעורבים בגל האלימות בעיר. "אני יודע כי למשטרת ישראל יש את כל הידע המקצועי וכי אינכם זקוקים לעצות ממני. מה שחסר זה כסף ומשאבים ולכך אדאג. עם זאת, יש לטפל ברוצחים כארגוני טרור המשליטים פחד ואימה ברחובות העיר".

רצח בחיפה: בן 22 נורה למוות בצומת הצ'ק פוסט
12.12.21. מד"א
רצח בחיפה: בן 22 נורה למוות בצומת הצ'ק פוסט 12.12.21/מד"א
  • עוד באותו נושא:
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully