וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר מאגר מוחות בקריית גת: אבירם דהרי 28%, כפיר סויסה 11%

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 13:45

כפיר סויסה, מי שהיה מנכ"ל משרד התרבות והספורט במשך חצי שנה ומקורב של השר מיקי זוהר היה אמור להיות הפתעת הבחירות של קריית גת. בסקר אחרון שנערך בעיר הוא זוכה רק ל 11% תמיכה

סקר שערך פרופסור יצחק כץ (מאגר מוחות) בקרית גת, חודש ימים לפני הבחירות המקומיות מציג נתונים לא מחמיאים לכפיר סוויסה. מי שהיה אמור להיות אלטרנטיבה לראש העיר אבירם דהרי, מי שנמצא בשלטון כבר עשרים שנה מקבל בסקר רק 11% תמיכה.

רגע לפני הכניסה לישורת האחרונה של הבחירות המקומיות, ביצע מכון הסקרים "מאגר מוחות" בראשות פרופסור יצחק כץ סקר רחב בקרב בעלי הדעה בעיר קרית גת. הסקר שנערך בקרב 501 אנשים המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה בעיר הדרומית, מביא עמו חדשות מפתיעות.

חשוב לציין, כי בסקר שערך מאגר מוחות בחודש אוקטובר בשנת 2018 (הבחירות הקודמות) ניבאו הסקרים ניצחון של דהרי ב-49% ובתוצאות האמת קיבל דהרי 50%.

כפיר סויסה מנכ"ל משרד התרבות והספורט יתמודד לראשות העיר קריית גת. צילום: אלעד מלכה, אתר רשמי
כפיר סויסה מנכ"ל משרד התרבות והספורט יתמודד לראשות העיר קריית גת/אתר רשמי, צילום: אלעד מלכה

כזכור, בתאריך ה-16.8 פורסמו תוצאות הפריימריז בסניף הליכוד המקומי בקרית גת, אשר גם בהן הפסיד סויסה לראש העיר המכהן על אף תמיכת שר התרבות והספורט, מיקי זוהר.

עוד נבדק בסקר, מצבו של אבירם דהרי בתסריט בחירות שבו כל המועמדים לראשות העיר מתאחדים ברשימה אחת מול ראש העיר, הרשימה המשותפת זוכה לתמיכה של 41% ואבירם דהרי ל-20% וזה למעשה הסיכוי היחיד של המתמודדים לנצח את ראש העיר המכהן בסיבוב הראשון וכנראה בכלל.

  • עוד באותו נושא:
  • קריית גת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully