וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משקיעים בביטחון, עושים מהפכה בתרבות הפנאי": יובל ארד ראש מועצת כוכב יאיר צור יגאל באולפן וואלה!

בשיתוף סיעת גל

26.9.2023 / 14:00

יובל ארד סוגר קדנציה מוצלחת עם הישגים בתחום החינוך וחיזוק הביטחון האישי של התושבים, הוא נחשב לאחד מראשי המועצות הפעילים נגד המהפכה המשפטית ולא חושש להביע את דעותיו

יובל ארד ראש מועצת כוכב יאיר צור יגאל בזירה המקומית של וואלה!/וואלה!

הזירה המקומית של וואלה מארחים את יובל ארד, ראש מועצת כוכב יאיר צור יגאל איתו נדבר על המצב במדינה, המהפכה המשפטית, המשילות וביטחון האזרחים והחלטתו לעצור את תוכניות משרד השיכון.

יובל ארד נבחר בשנת 2018 לעמוד בראשות כוכב יאיר צור יגאל, מאז זכו בפרס החינוך של משרד החינוך ועוד שורה של הישגים, הבולט שבהם חיזוק תחושת הביטחון ומלחמה בתופעת הפריצות הפליליות.

לא מעט ראשי רשויות נאלמים דום בתקופה הפוליטית הסוערת שעוברת המדינה, בטח בתקופת בחירות, אתה נוקט קו אחר?

"יש לנו אחריות כראשי רשויות להביע עמדה בתקופה הזאת. כפי שציינת הייתי בין ראשי הרשויות הראשונים שפנו לנשיא המדינה ואף הגעתי שלוש פעמים לחזק את הנשיא שיש להגיע להסכמה לאומית רחבה. לא עושים שינויים חוקתיים ללא הסכמה רחבה. אני גם מתנגד לכל שינוי בהרכב הוועדה למינוי שופטים ובאופן אישי זה קו אדום שאם ייחצה זה עלול אפילו לגרום לעליית מדרגה בדרך שאנחנו מבטאים בהקשרים האלה. אני קורא לראש הממשלה לעצור את המהלכים של הרפורמה ולהוביל להסכמה לאומית רחבה".

מה התוכניות שלך לעתיד?

"בקדנציה הבאה, פרויקט הדגל בתכנית העבודה שלנו, תהיה המהפכה בתחום התרבות והפנאי. אני מתכוון לבצע שינוי דרמטי בדרך בה אנחנו צורכים תרבות ופנאי ביישוב מתוך כוונה לתת מענים לכל הקהלים והגילאים עם תוכן תרבותי שלא הגיע לכאן בעבר - הצגות, מופעים וקונצרטים. כבר בינואר 2024 תאשר המועצה החדשה את הצעתי להתחיל בתכנון הקמתו של המרכז לאמנויות הבמה החדש ביישוב - בית התרבות החדש שלתוכו ניצוק שיתופי פעולה עם התיאטראות הגדולים בארץ, מופעי רוק ופופ וגם נחזיר הביתה את אירועי הסיום של בית הספר למחול".

"בתחום הביטחון האישי של התושבים, השקענו תקציבי עתק בשיפור הביטחון והפחתנו את מספר הפריצות ועבירות הרכוש בלמעלה מ- 80%. מספר הפריצות לבתים ירד מ- 120 בשנת 2018 ל- 9 בלבד בסוף 2022."

"נפעל לקידום נשים בכל תפקידי המפתח במועצה, כוכב יאיר צור יגאל תהפוך למועצה עם הרוב הנשי הגדול מבין נבחרות ונבחרי הציבור במליאת המועצה".


לעמוד הפייסבוק של יובל ארד
לעמוד האינסטגרם של יובל ארד
בשיתוף סיעת גל בראשות יובל ארד

בשיתוף סיעת גל
  • עוד באותו נושא:
  • כוכב יאיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully