וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לחולדאי? אורנה ברביבאי וציפי ברנד חברו לריצה משותפת

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 15:00

השתיים יודיעו בקרוב כי ברנד תהיה סגניתה של מועמדת יש עתיד לראשות עיריית תל אביב. החבירה עשויה לצמצם משמעותית את הפער מול חולדאי, וביש עתיד מקווים שאף תסייע לניצחון בסיבוב ראשון

לקראת סגירת הרשימות בבחירות ברשויות המקומיות היום אחרי הצהריים, ציפי ברנד, המועמדת לראשות העיר תל אביב, פורשת מהמרוץ וחוברת לאורנה ברביבאי. השתיים ככל הנראה סיכמו כי ברנד תשמש כסגנית של ברביבאי.

לפי גורמים המעורים בפרטים, במגעים נידון מתווה של פרישה של ברנד מהמירוץ והצבתה מאחורי ברביבאי כמועמדת לסגנית ראש העיר, איחוד בין רשימת יש עתיד ורשימתה של ברנד והקצאת מקומות וכן על מימון הוצאות הקמפיין של ברנד עד כה. ההכרזה על המהלך צפויה בקרוב.

ביש עתיד סבורים ששיתוף פעולה בין ברביבאי לברנד יסייע לה משמעותית לגבור על ראש העיר המכהן רון חולדאי שמתמודד לכהונה שישית בתפקיד. לפי סקרים פנימיים שבוצעו בתל אביב בשבועות האחרונים ברנד קיבלה 7-8% מהקולות. על פי סקר מעריב מהשבוע שעבר חולדאי מקבל 29% מהקולות בעוד ברביבאי 20%. חבירה עם ברנד צפויה לצמצם משמעותית את הפער בין השניים וביש עתיד מקווים שאף יסייע לניצחון בסיבוב ראשון.

מוקדם יותר נמסר ממטה ציפי ברנד: לא מגיבים על ספקולציות ושמועות, הפרסום שעלה בנושא אינו נכון. ככל שיהיה במה לעדכן - נעדכן.

מאחדות כוחות - ציפי ברנד ואורנה ברביבאי. צילום: אלעד גוטמן וינאי יחיאל, אתר רשמי
מאחדות כוחות - ציפי ברנד ואורנה ברביבאי/אתר רשמי, צילום: אלעד גוטמן וינאי יחיאל

אחרי ההודעה על החבירה של ברביבאי וברנד, מפלגת תקווה חדשה הודיעה כי החליטה לתמוך בחבר-הכנסת לשעבר יובל צלנר לראשות העירוברשימה בראשותו למועצת העיר. יו"ר תקווה חדשה ח"כ גדעון סער: "אני מכיר את צלנר שנים רבות. הוא צעיר נמרץ ולצד זאת בעל נסיון גם בחיים הציבוריים וגם במגזר הפרטי. כתושב תל-אביב אני מאמין שצלנר הוא היחיד מבין המועמדים שיכול להביא תקווה לעיר עם התייחסות לצרכים ולמצוקות של כלל תושבי העיר בדגש על דרום ת"א".

צלנר מקבל לפי סקרים 2-3% כך שלתמיכה של תקווה חדשה יש בעיקר משמעות הצהרתית - שלא תומכים בחולדאי וגם לא בברביבאי. במחנה הממלכתי של בני גנץ ובתקווה חדשה של סער מנהלים קמפיינים מוניציפליים נפרדים ואצל גנץ טרם הודיעו על תמיכה במי מהמועמדים; לנוכח המתיחות ביחסים בין גנץ וברביבאי אם הוא יחליט לתמוך במישהו בתל אביב זה כנראה יהיה לחולדאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully