וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפץ פוליטי בראש העין: "יש עתיד" ו"חוזה חדש" תומכות בסיגל שיינמן לראשות העיר

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 16:56

שתי תמיכות מרכזיות לסיגל שיינמן האישה היחידה המתמודדת לראשות העיר ראש העין. האיחוד בראש העין ממשיך את מגמת האיחודים בגוש הליברלי-דמוקרטי בישראל

היום (ד') הכריזה סיגל שיינמן על איחוד ראשון מסוגו בבחירות להנהגת העיר ראש העין. האיחוד כולל את מפלגת "יש עתיד" בראשות לפיד, רשימת המחאה "חוזה חדש" ורשימת "ראש העין מתקדמת" של סיגל שיינמן.

במסגרת האיחוד, ראש רשימת "יש עתיד" ראש העין, אילן אלפבוים, ישולב במקום השני ברשימה וחברי "יש עתיד" יכללו ברשימה למועצת העיר במקומות נוספים. קרן מילניאק, ראש רשימת חוזה חדש, תיכלל במקום הרביעי ברשימה אותה מובילה סיגל שיינמן.

המועמדת לראשות העיר, סיגל שיינמן: "האיחוד הגדול עליו חתמנו היום הוא בשורה של ממש לתושבי ראש העין, לעתיד העיר ולמחנה הליברלי הדמוקרטי והמתקדם כאן בראש העין. כפי שנוכחנו לגלות בשנה האחרונה - רק ביחד נצליח לקדם את ראש העין לעתיד שעונה למה שחשוב לעתידה ולתושביה, לשמור על הערכים הליברלים והדמוקרטים ברוח מגילת העצמאות ולהפוך את ראש העין לעיר מתקדמת. אני מודה ליו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד, לשותפי אילן אלפבויים, לתומר מינץ מנכל חוזה חדש ולקרן מילניאק מובילת חוזה חדש בראש העין על ההליכה המשותפת, התגייסותם לאיחוד הקריטי הזה, שיהפוך את ראש העין לעיר מתקדמת".

סיגל שיינמן המועמדת חראשות העיר ראש העין זוכה לתמיכה 'יש עתיד' ו'חוזה חדש'. באדיבות המצולמים
סיגל שיינמן המועמדת חראשות העיר ראש העין זוכה לתמיכה 'יש עתיד' ו'חוזה חדש'/באדיבות המצולמים

אילן אפלבוים יו"ר יש עתיד ראש העין: "בכל רשות מקומית שמתאפשר יש עתיד פועלת בכל הכוח לאחד את הכוחות הליברלים פלורליסטים לטובת הכלל , האיחוד בין כוחות המחאה יש עתיד וסיגל שיינמן מהווה מכפיל כוח בדרך לבחירת ראשת עיר שמקדשת את נושא החינוך ורואה את הצרכים של כלל הקהילה."

קרן מיליניאק, יו"ר חוזה חדש ראש העין: "אני שמחה להיות חלק מאיחוד ליברלי רחב וסמוכה ובטוחה שביחד נוכל להביא בשורה אמיתית לראש העין. הוכחנו שכל אחד מאיתנו יודע לשים את האגו בצד ולהתגייס לטובת העיר ועתיד תושביה. שיתפנו פעולה לפני כמחאה אזרחית ועוצמתית ונמשיך לשתף פעולה גם ממושבנו במועצת העיר ולדאוג לחיים שאנחנו ראויים להם. הצטרפנו לסיגל שיינמן מתוך ההבנה שיכולות הקשבה לציבור והעבודה תוך שיתופי פעולה אותם היא מביאה לתפקיד - קריטיים בהנהגת העיר בעת הנוכחית "

  • עוד באותו נושא:
  • ראש העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully