וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקן החללית המיתולוגי מהלונה פארק הוצב בהרצליה

19.9.2023 / 13:41

עיריית הרצליה שיפצה וחידשה את מתקן החללית והציבה אותו בעיר. בקרוב החללית תשמש את כלל התושבים לחוויה חינוכית אינטראקטיבית בנושאי חלל וקיימות באמצעות סרטוני 4D (ארבעה ממדים) מרהיבים עם משקפי VR, כיסאות זזים ואפקטים מיוחדים

חללית בהרצליה. יחצ,
חללית בהרצליה/יחצ

החללית נחתה בהרצליה: עיריית הרצליה הציבה את מתקן החללית המחודש והעצום, באורך של כ-11 מטר, שבמשך עשרות שנים היה בלונה פארק.

המתקן עבר שיפוץ וחידוש מהיסוד שכלל הנגשה מבחוץ ומבפנים, וממש בקרוב הוא ישולב בתוכנית הלימודים בעיר בנושא חלל וקיימות ויקנה לילדי העיר חוויה לימודית בלתי נשכחת. כל זאת, באמצעות סרטי 4D מרהיבים שיוקרנו בו, עם משקפי VR, כיסאות אינטראקטיביים, אפקטים מיוחדים וסרבלי אסטרונאוטים.

לצד תוכנית הלימודים שהותאמה לילדי הגנים ובתי הספר, המתקן יהיה פתוח 7 ימים בשבוע, גם בסופי שבוע, על מנת לאפשר לכלל האזרחים ליהנות ממנו.

המתקן הוצב בסמוך למרכז חדש שיפתח בקרוב בהרצליה: "מטאור" על שם לאה גולדברג - מרכז חינוך וקהילה רב תכליתי ייחודי ופורץ דרך בארץ.

מרכז "מטאור" ישמש למגוון שירותים לתושבים: מעבדה דמוקרטית עירונית שתהווה מפגשי שיתוף ציבור ופעילויות משותפות עם המגזר העסקי, האקדמיה ואזרחים ותיקים; מרכז חוגים וקהילה במגוון תחומים; גני ילדים מדעיים; מועדון שחמט; מרכז קיימות; ובית-ספר למחוננים.

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אמר: "מדובר בחללית שהתיישנה והייתה מיועדת לזריקה אחרי עשרות שנים של פעילות ודורות של ילדים שנהנו ממנה בלונה פארק. העירייה חידשה את החללית ושיפצה אותה מהיסוד, ובקרוב התושבים יוכלו ליהנות מחוויה חינוכית בלתי נשכחת לכל הגילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully